Goedeavond meiden, Weet niet of ik hier nog goed zit met mijn vraag. Maar dan hoor ik dit vanzelf wel. Ik ben 4 weken geleden bevallen. Heb daar 9 hechtingen aan over gehouden. Nou komt er soms wat helder rood bloed uit, dat merk ik met afvegen. Ik gebruik geen maandverband meer. Vloeien doe ik zo goed als niet meer. Dus daar is het niet van. Mijn vraag hoort dit erbij omdat het nog goed moet genezen, of moet ik hier even naar laten kijken. Het is niet constant hoor, maar af en toe. Alvast bedankt voor jullie reactie, Groetjes Wendy
Hoi Wendy, in principe mag je verwachten dat een ruptuur/knip na 4 weken wel dicht is en niet meer bloed. Ik kan me voorstellen dat als het een stukje heeft geweken aan het eind van het kraamebd dat het iets langer duurt voor het dicht is, maar 4 weken si al wel een poos. Wellicht dat er wat wildgroei is opgetreden dat snel geirriteerd raakt door wrijving. Ik zou er wel even naar laten kijken (VK of HA); al is het maar zodat je weet waar het vandaan komt en wat je nog kan verwachten. Groetjes Brigitte