ja idd dat maakt me zo onwijs kwaad. Ik heb geen haatverhouding met me schoonmoeder en ze is kei gek met onze kids maar ze zijn wel altijd nummer 2 helaas. dat zullen ze niet laten blijken aan de kids hoor maar bv als we oppas nodig hebben oid. Maar goed iedereen denkt er zo over behalve zei haha gelukkig ligt het niet aan mij dan
Pfff... klink heel bekend! Hier zijn schoonzusje en haar vriend bijna 2 jaar geleden uit elkaar gegaan met een dochter van 1,5 toen! Schoonmoeder was ook veel bij ze en speelde de vrouw en schoonzusje doet er weinig aan. Toen ze uit elkaat gingen riepen schoonouders en zusje ook van alles en alles is via advocaten en rechters uitgespeeld. Vader mag nu zijn dochter om het weekend 1 dag en om het weekend een weekend! Maar niet van harte... het kind is doodongelukkig om de situatie, en onhandelbaar als ze weer bij haar moeder komt! Er word alleen maar over klojo dit en klojo dat gepraat ook waar ze bij is. Heb dit vaak aangekaart, maar ze willen niet luisteren! Ik vind het supersneu voor mijn nichtje maar ik leg me erbij neer! Je kunr er niets aan veranderen. Als ze niet willen, dan niet! Focus je op je eigen gezin hoe moeilijk ook!
Als ze dat soort suïcidale dingen gaat roepen, dan zou ik dat wel serieus nemen. Je zou de ggz eens kunnen bellen voor advies.
Vader zo benoemen valt onder kindermishandeling! Vertel ze dit, en waarschuw dat iedereen dit kan melden!