Help...ik weet niks van baby's af!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dds, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    :) :) komisch!

2. Geekess

Geekess Actief lid

13 mei 2009
    185
    0
    0
    Den Haag
    Hier een zelfde reactie :)
    Totale paniekaanval toen ik voor het eerst een Prénatal binnenliep. Wist niet hoe snel ik naar buiten moest rennen, heb volgens mij iemand half omver gerend. Het was dat ik buiten de winkel stil stond, anders hadden ze me voor dief aangezien :)
    Heb nooit iets met babies of kinderen gehad (nog steeds niet), zelfs het kind van mijn zusje dat vorig jaar geboren is heb ik na de geboorte niet vast willen houden. Technologie snap ik, computers, hardware, programmeren. Maar vrouwenzaken... ik geneer me al als ik een BH moet gaan kopen voor mezelf.
    Maar moederinstinct begint nu met 20 weken langzaam te komen. Mijn man is veel beter met kinderen dus ik vertrouw helemaal op hem als het eenmaal zover is. Want hoeveel ik nu ook lees over babies, ik mis nog steeds grotendeels het *gevoel*.
    Helaas is er voor kinderen geen 14 dagen afkoelperiode ;)

3. Ik vraag veel aan andere zwangeren, pas bevallen moeders en moeders met al wat oudere kindjes.. ik zoek dingen op enzo. Heb nog geen boek erover gelezen, dat komt over een tijdje wel. Ik wist nooit wat hydrofiele luiers etc waren, maar door het te vragen weet ik het nu wel. Ik weet nog niet precies hoe ik een baby het beste aan kan kleden, maar dat is denk ik ook proberen wat fijn is voor jou en voor de baby. En zo is het met voeding ook. Bovendien helpt dan ook de kraamverzorger/ster daar mee.

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hihi, joh dat leer je allemaal vanzelf!
    Ik wist ook helemaal niets over baby's en gek genoeg had ik in de zwangerschap geen behoefte om me al te verdiepen in baby's eerste maanden. Was ook erg ziek steeds, meer bezig met mezelf en de zwangerschap en vond het nog erg onwerkelijk dat ik strax echt een baby'tje zou hebben.

De spullen die je nodig hebt, lijkt nu allemaal heel overweldigend, maar je hebt nog genoeg tijd daarvoor.
    De babytijd, daar groei je in, ik vond het allemaal heel natuurlijk gaan en ben pas daarover gaan lezen toen ze er eenmaal was. Ik heb alleen een borstvoedingscursus-ochtend gedaan tijdens de zwangerschap. En de kraamverzorgster leert je idd alles wat je moet weten voor de eerste tijd!

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Hihi herkenbaar
    toen ik voor de eerste x zwanger was stond ik in de hema en wist ook helemaal niks van wat ik moest hebben, ik ben naar zo'n dame gegaan en die gaf me een lijstje en keek me heel raar aan en ik voelde me niet op mijn gemak, maar ik wist nu in ieder geval wat ik in huis moest hebben voor de bevalling.
    Dus als je iets wilt weten gewoon vragen en wat die wagen betreft ze zijn allemaal getest en goed gekeurd dus ga dan voor de wagen die voor jou het mooiste en handigste is.

Deel Deze Pagina