help ik weet t ff niet meer

Discussion in 'Miskraam' started by jojo222, Apr 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat met mijn schoonzusje. We gingen blijkbaar exact gelijk op. 6 dgn na mijn mk kreeg ik, bij mijn schoonouders thuis, te horen dat ze 12wkn zwanger was. Auwie! Ze wisten trouwens niks van onze zwangerschap en mk.

Nog even "leuk" zitten kletsen en daarna op het toilet ingestort :(

Ben blij voor ze maar dat was echt heel pijnlijk.

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    @Jojo: Als je een cyclus overslaat dan denk ik dat je dan 1 eisprong hebt gehad. Zijn jullie ook al een jaar bezig met zwanger worden? Vind de tip om met tempen te beginnen een goede! Of anders ovulatietesten maar dat is weer wat prijziger.

x

3. jojo222

jojo222 Lid

Mar 13, 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    Ja wij zijn nu bijna een jaar bezig ja, moet wel zeggen dat t in t begin wegens omstandigheden er niet echt van kwam zeg maar, maar ik begin het nu wel moeilijk te vinden hoor.
    Het lijkt wel alsof iedereen om je heen zonder moeite zwanger wordt en iedereen even ver is als ik nu was geweest.
    Ja dat tempen is misschien een idee, maar ik vind t zo gedoe elke dag om dezelfde tijd tempen en ik vind het dan ook zo´n moeten worden, geldt ook voor die ovu testen. Zodra je dan positief test moet je meteen gaan klussen. M´n vriend vind dat geloof ik ook niet zo leuk, op commando klussen. Niet dat ie het klussen zo erg vind hoor, maar we hebben zoiets van we moeten er allbei zin in hebben en het niet doen omdat het op dat moment moet, maar ja als we een kleintje willen moeten we toch wat proberen.
    Ik wil gewoon niet dat t zo´n verplichting wordt of is dat raar??

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je gaat tempen is het sex geen" moeten" meer omdat je pas NA je eisprong iets merkt aan je temp!

De methode tempen is ws.voor jou wel goed om een inzicht te krijgen in je cyclus, zeker omdat hij al zo onregelmatig is.

Je mag me pb-en als je meer wilt weten over tempen, ik ben er zeer behoorlijk ervaren in (als je dat van jezelf mag zeggen ;)).

Overigens zal een huisarts je, na een jaar zelf proberen, verzoeken om eerst een aantal maanden te gaan tempen (voor cyclus inzicht) en als je nog jong bent, zullen ze je vaak na 2 jaar zelf proberen pas gaan doorsturen naar de gyn voor onderzoek (en dan is eerst je man aan de beurt met zaadonderzoek, dat is het eenvoudigste van alle onderzoeken namelijk ;)) Ook met de onderzoeken en de weg er naartoe ben een expert helaas.

5. jojo222

jojo222 Lid

Mar 13, 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    Nou had ik vanmorgen een beetje licht roze afscheiding, verder (nog) niks. Zou dat dan t begin van m'n menstrustie kunnen zijn??
    Meestal voel ik dat wel aankomen, maar omdat volgens mij alles ontregeld is weet ik t nu niet meer.

6. Eriva

Eriva Niet meer actief

En heeft het al doorgezet? Of nog hetzelfde? Bij mij begon het woensdag ook met heel weinig licht roze en donderdagmiddag kwam het echt door.

7. jojo222

jojo222 Lid

Mar 13, 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    @Ria Nog niet echt doorgezet, heb nu wat oud bloed zeg maar.
    Denk dat t de komende dagen wel door gaat zetten, ik hoop t maar, de te sneller kunnen we weer verder:)

8. jojo222

jojo222 Lid

Mar 13, 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    Meiden help!!
    Ik heb 2 dagen minimaal bruinverlies gehad, het begon met licht roze dus ik dacht dat ik eindelijk ongesteld zou worden, maar nu is het weer gestopt. Moet ik dit nou als menstruatie rekenen of niet??
    Ik word hier echt gek van!!

9. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hoe gaat het nou met je? Nog steeds geen duidelijkheid?

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Jojo: inmiddels dan een zwangerschapstest gedaan? Zou namelijk evt een innesteling geweest kunnen zijn. Dan zou je een dag of 10-14 op z'n laatst moeten kunnen testen, (tenzij je laag in je HCG zit, dan wordt het nog iets later).
    Als dat het niet is, zou het ook kunnen dat je nog geen eisprong hebt gehad en dat je lijf nu even wat troep loost om nu weer een nieuwe cyclus in te gaan.

Share This Page