Hallo, mIjn zoontje van 5 maanden en 1 week is de afgelopen 2 dagen plus vandaag heel anders dan normaal. Hij heeft last van reflux en daar krijgt hij medecijn voor en lijkt het heel goed te werken dus dat kan het niet zijn. HIj kwijlt en spuugt enorm veel, soms melk maar meestal spuugt hij puur water eruit en word hij helemaal kledertje nat. Het spugen komt voornamelijk na een fles, eerst komt een boer ( echte grote boeren laat hij afgelopen dagen) en daarna komt het spuug omhoog. Dan blijft het eventjes omhoog komen. Elke keer dat ik hem dan optil ( uit de box haal, meeneem ergens, uit de maxicosi haal) dan komt er weer een boer uit en spuugt hij. Weet iemand wat dit kan zijn? HIj is heel onrustig ermee, gister echt amper geslapen overdag en zelfs een uur later dan normaal naar bed gegaan want hij kon gewoon niet slapen. Hij is vrolijk de hele tijd maar toch moet hij even huilen naar de boer en spugen. Zijn er oplossingen voor? 's nachts na het moeilijk in slaap vallen slaap hij meestal goed hoor. Ook dnk ik dat hij last van tandjes heeft want hij bijt op echt allles, zelfs mijn vinger die hij altijdheerlijk om op te zuigen bijt hij nu keihardop en dan huilt ermee... kan dit spugen ook van de tandjes doorkomen zijn? iK zie geen rode of witte plekjes in zijn mond dus twijfel er allemaal over. ff wat is het lastig dat kindjes niet kunnen praten hihi. Alle suggesties welkom!
Hier eentje die exact hetzelfde heeft! Jou verhaal zou het mijne kunnen zijn! Boert ook heel de dag door, en als er een boertje dwars zit geeft ze ook terug, zowel ervoor als erna! Krijsen als ze moet boeren. Word elke keer wakker van een boer die dwars zit. Enkel 's nachts lijkt ze hier geen/weinig problemen mee te hebben. Tijdens een flesje kan ze soms tussendoor wel tot 5 à 6 keer boeren. Hier helaas ook geen oorzaak te vinden. Is een weekje geleden begonnen en het begint hier wel iets te beteren, dus hopelijk gaat het bij jullie ook gewoon weer voorbij.
heb je al eens een bijtring geprobeerd? kan zijn dat de tanden wel al aan het ontwikkelen zijn maar nog in het tandvlees, kunnen ze ook last van hebben... denk maar aan je eigen verstandskiezen is de medicatie die je zoontje krijgt nog wel genoeg? hij word natuurlijk ook groter en zwaarder dus daar moet de medicatie zo nu en dan op aangepast worden.
Heeft mijn dochter ook wel eens. Het gaat met baby`s idd op en neer. Aukje herken ik ook wel in jou verhaal. Zij heeft een bijtring trouwens. Als kindjes zich te druk maken/opwinden kunnen ze ook eerder het zuur krijgen
DAnkjewel meiden mijn klein ventje is net wakker geworden van een 2 uur slaapje en is helemaal vrolijk en tot nu toe geen spuug meer alleen af en toe een klein boertje dus we zien hoe het wverder loopt hopelijk is het nu voorbij