Hoi, Ik zit helemaal klaar achter mijn laptop om iets te verkopen op marktplaats, maar hoe? En dan bedoel ik met name het verzenden. Ik wil een tas en een rokje verkopen. Maar verzend je dit pas als je de betaling binnen hebt? Of onder rembours (of hoe heet dat dat je moet betalen aan de deur?) en wat zijn de verzendkosten? Hoe doen jullie dit?
inderdaad, pas verzenden als het betaald is. Ik doe heel veel via marktplaats/ebay, en het is eigenlijk altijd eerst betalen, dan versturen. Of betalen bij afhalen natuurlijk.
Ik verkoop ook veel op Marktplaats,en idd,ik wacht ook tot de betaling binnen is en dan verstuur ik het.Op het postkantoor of de betere boekhandel kun je dozen/speciale enveloppen in allerlei maten kopen. Succes ermee.
eerst betalen, dan opsturen! als je vraagt of ze via internet kunnen overmaken is het al gauw binnen (als je zelf ook kunt internetbankieren) en kan je dat ook meteen zien. tot 10 kilo is geloof ik 6,25 ....
Ja, eerst betalen en dan opsturen. Dingentjes die door de brievenbus passen kun je gewoon versturen in een enveloppe.Verschillende maten..Porto naar gewicht. Wat iet door de brievenbus kan is pakketpost en betaal je 6,20 verzendkosten voor , tot 10 kilo! Doe ook veel opMP! Krijg je vanzelf handighied in..Is leuk!