Sinds een paar jaar cooördineer ik de collectes van de Dierenbescherming in Rijswijk. Helaas hebben we steeds minder collectanten, mensen zijn druk druk druk, of hebben gewoon geen zin om langs de deuren te gaan. Dus bij deze... Wanted! Collectanten voor de dierenbescherming in Rijswijk Zuid-Holland. De collecteweek is van 29 sept tm 4 okt. Je bepaalt zelf hoeveel je wilt lopen (en ook met 1 uurtje maak je me blij!) Ik probeer zoveel mogelijk iedereen z'n eigen straat e.o. te laten lopen. Wil je dit juist niet? Ook prima! Op woensdag of op dierendag in de Boogaard collecteren? Perfect! Heb je een eigen winkel en mag de bus daar staan in de collecteweek? Graag! Je ziet het, van 1 uurtje tot meerdere avonden, alleen je eigen flat of een hele wijk, er is in overleg heel veel mogelijk! Als je je aan wilt melden stuur me dan een PB, dan stuur ik je mijn telefoonnummer. Of stuur mij een PB met je telefoonnummer, dan bel ik jou. De Dierenbescherming krijgt geen subsidie van de overheid, en is dus afhankelijk van vrijwilligers, donaties, en de opbrengst van de collecte... Alle beetjes helpen!
ik woon niet in rijswijk maa rik collecteer zelf voor het astma fonds, vind het goed dat mensen dit doen. leuk initiatief
Ik doe eigenlijk al jaaaaaren vrijwilligerswerk. Onder het mom: verbeter de wereld, begin bij jezelf Heb met bejaarden liedjes gezongen, met verstandelijk gehandicapten spelletjes gedaan op de soos, kinderen geëntertained op de scouting, met collectebussen van Jantje Beton & de Nierstichting & Epilepsiefonds rondgelopen, en ben buddy geweest. Voelt toch een beetje als je steentje bijdragen aan een betere maatschappij ofzo.
nee sorry, zoeits zou ik nou nooooit doen...!ikvind het ook erg verveld dat ze hier zo vaak aan de deur staan.. ieder zijn ding.
Ik heb vorig jaar voor het eerst gecollecteerd voor de Dierenambulance Zaanstreek. Vond het een goed initiatief van mezelf al zeg ik eerlijk, maar nadat ik gecollecteerd had, had ik een heel ontevreden gevoel..... Ik moest collecteren in een nogal nare wijk van het nieuwe gedeelte Saendelft, en nog nooit heb ik zoveel deuren zien dichtgaan voor mijn neus ! Sommige mensen lieten me niet eens uitpraten, ze deden de deur open, zagen mij staan met de collectebus en flikkerden toen gewoon de deur voor mijn neus dicht, totaal respectloos ! Toch weerhoudt het me niet om weer ja te zeggen als ze me dit jaar weer bellen en vragen of ik wil collecteren.