Dankjewel voor de tip! Dl drinkt amandelmelk daar maken we weleens brinta mee, nog beter. Maar ik mis dan toch altijd een verzadigd gevoel, neem snel koek bij de koffie.. Schiet ook niet op
Mag ik je even iets vragen. Ik heb dus best snellast van z'n "broodbuik" en ik merk dat brood mij ook niet genoeg verzadigt. Nu eet ik de laatste tijd veel knackebröd,en heb het idee dat mijn buik dan minder opgezet is. (heb er iig al veel sneller een verzadigt gevoel door) Maar is dit ook "echt" een goede vervanger voor brood?
Ik heb begrepen dat havermout veel meer vult. Maar ik heb spreek niet uit eigen ervaring, het is hearsay . Ik wil het zelf overigens wel eens gaan proberen, want ik ben voornemens om veeeeel minder brood en tarwe in zijn algemeenheid te gaan eten. Google ook eens op "overnight oats".
Om eten lekker op smaak te brengen, maak ik zelf ook veel gebruik van verse kruiden. Met al één vierkante meter tuin, kun je al een behoorlijke complete kruidentuin aanleggen. Of een paar potjes in de vensterbank is ook al een leuk begin. Verder maak ik voor sausjes veel gebruik van gezeefde tomaten, tomatenpurree of passata di pomodoro. Calorie-arm en lekker op smaak te brengen met kruiden.
ik heb heel veel recepten voor je dat je alles zelf maakt stuur maar een pbtje heb ook wel tips voor je wat je kan helpen bij het afvallen heb 130 g gewogen en nu 60 komt vast en zeker goed ze zeggen wel eens waar n wil is is een weg
Mijn man vind het voornamelijk moeilijk om het ontbijt aan te passen. Hij isniet iemand die tijd neemt om het te maken dus moet het weinig werk zijn, goed vullen en smaakvol. Ik wil zelf ook minder koolhydraten gaan eten omdat ik merk dat mn darmen erg reageren als ik veel koolhydraten eet. Vind het best lastig om een goede balans te vinden. Ik heb gisteren het boek de voedselzandloper besteld. Ben erg benieuwd.
Overnights oats is een snel en lekker ontbijt. Je maakt het de avond van tevoren klaar. Gewone havermoutpap vind ik niet te eten, maar dit is erg lekker. Via google vind je veel recepten. Ik maak altijd een grotere portie, waar ik drie ochtenden van kan eten. Het maken kost een paar minuten en 's ochtends hoef ik alleen mijn bakje uit de koelkast te halen en te eten. Mijn favoriet is met geraspte kokos, kaneel, banaan, (amandel of rijst)melk en havermout.
Ik ben bezig in dit boek. bol.com | Eet jezelf mooi, slank & gelukkig, Amber Albarda | 9789049104023 | Boeken... Ik deed altijd half half maar wil nu echt doorzetten in zoveel mogelijk puur.
Ook ik zou graag een pb met wat recepten willen als het niet teveel moeite is? Ben nu 7kg kwijt, maar moet er nog 9, dus alle tips zijn welkom
Zoek ook eens bij de appie voor recepten, staan erg veel lekkere dingen tussen, met verse ingredienten. Ik gebruik wel altijd meer groenten en minder vlees dan er in staat, en ook regelmatig vegetarische gerechten (met ei of noten). Pakjes en zakjes gebruiken we nog misschien 2 keer per maand (voor nasi of bami) Bijhouden wat je eet werkt ook erg goed, ik gebruik ook myfitnesspal hiervoor (op telefoon en op laptop). Vaak eet je ongemerkt veel meer calorieën dan je doorhebt. Je wordt zo veel bewuster van wat je eet, en het is ook makkelijk om te plannen wat je op een dag gaat eten (ook qua hoeveelheden). Verder is regelmatig eten erg belangrijk. Ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten en eventueel nog een tussendoortje. @Mv3hartendiefjes, mag ik vragen wat jij at op een dag, en wat je aan sport deed en hoe lang je er over hebt gedaan?
.yeeh wat knap zeg! mag ik ook de tips? Misschien kun je ze algemeen hier neerzetten want anders blijf je aan het pbtjes sturen
Heel knap, zoveel afvallen! Ik heb ook wel interesse in een PB met je tips, als het niet al te veel moeite is