Heb een echo gehad vanmiddag en de baby deed het goed, hematoom was ook bijna weg op wat spoortjes na. Alleen zagen ze het de vorige keer al boven de baby zit een bult ofzo, en nu zagen ze hem weer maar was niets ernstigs oid althans ik kreeg niet de indruk dat t iets engs was. Maar nu ga ik me toch afvragen, wat zou het kunnen zijn? Het zat iig aan de bovenkant en liep in een bocht ofzo naar beneden, de baby heeft er geen last van iig.
geen idee, misschien een goede vraag voor de verloskundigen op deze site? fijn dat het goed gaat met je beebje en dat de hematoom ook bijna weg is maar daarmee heb je nog geen antwoord natuurlijk
Heb hem in mn album gezet, de eerste van 16 weken vooraanzicht is het. Ik vraag het zoiezo over 2 weken wel, want dan heb ik nog een controle.
Ik zie geen bult, alleen de placenta? Je kunt je vk gewoon even bellen hoor, dan zit je niet nog twee weken in spanning.
De placenta ligt op die foto beneden, maar bovenin zie je een bolling naar binnen lopen. Ja ik weet niet want ik heb steeds een andere vk in t ziekenhuis, kan je dan gewoon bellen?
Je hebt het over de eerste foto he? Dus die bobbel bovenin is niet de placenta? Ik heb ook steeds een andere gyn in het zkh maar als ik ergens mee zit, dan bel ik ze gewoon hoor. Dan zoeken zij maar uit hoe ze mijn vragen gaan beantwoorden
Nee die bobbel bovenin is idd niet de placenta, haha dat is die "bult". Ik denk dat ik maandag gewoon even bel, heb verder geen gekke pijn oid. Ik ben alleen zo'n doemdenker die gelijk aan tumoren enzo denkt Maar denk dat ze dat dan wel gezged zouden hebben toch? Ik mag ook gewoon weer terug na mn eigen vk na de laatste controle over 2wk.
Hee Bam... zat die hematoom misschien op die plek? Dat gewoon de baarmoeder daar ingedeukt is door de ruimte die de hematoom in beslag nam? Het was best een grote hematoom die je had immers... Kweet het niet hoor... tis een idee Ik vind het wel een beetje op een rare plek zitten zo voor de baby als ik eerlijk ben... precies in zijn nekkie... koppie aan de ene kant van de bult... lijffie aan de andere kant...
Nee die hematoom zat aan de achterkant van de placenta en deze gekke bult zit bovenin. Vond t appart, bij de meiden had ik zoiets namelijk niet. Mss litteken weefsel van miskramen?
Hmmm vreemd... Ik ga meteen denken... en als de beeb nu groter wordt... en de baarmoeder op een gegeven moment niet meer zo mee groeit? De ruimte dus kleiner wordt? Dat zijn vragen die ik wel even willen stellen...
Precies, ik heb nu de vraag aan de online vk gesteld..ik ga over 2 weken zoiezo de vk in t ziekenhuis uithoren haha
Heel goed ja! Ik zou me nu ook geen zorgen maken ... Ik denk ook niet dat de beeb er nu last van heeft... maar zoals ik zei.. op langere termijn misschen wel? Ik zou er precies het fijne van willen weten
Misschien de navelstreng? Ik roep maar wat, hoor... Zou het echt niet weten, maar als de vk niks gezegd heeft is hopelijk gewoon alles goed. Maar ben wel benieuwd, ja...
Ik zou niet weten wat het kan zijn,de bult zit bij het nekje van het kindje he? ik zou gewoon ff de vk bellen,en dan vragen of je even met echo en al langs kan komen, ben je ook wat gerustgesteld knuff