Help! Ik word gek! (Okok bijna dan)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door w03z3l, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vind brandnetelthee met braamblad lekker maar durf het echt niet nu.

Zit sowieso moeilijk want ik mag geen drankjes met suiker erin. Als ik daarnaast ook aspartaam eruit gooi dan blijft eigenlijk enkel water over en spa rood denk ik? Want in m'n thee gooi ik 4 (!) zoetjes haha
    Daarom drink ik dus wel aspartaam, maar wil er wel mee minderen. Spa rood vind in lekker maar zat daar niet veel zout in?

2. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Hilly en ik hebben beiden zwangerschapssuiker, dus wij mogen ook geen drankjes met suiker er in en/of vruchtensapjes. ;)

Ik drink vooral water. Normaal gesproken drink ik ook thee, maar ik heb hier nog kilo's thee liggen (helaas wel met theïne), dus had niet zo zin om bij te kopen en eigenlijk ook niet zoveel puf om uit te zoeken welke thee precies wel en welke niet kan. :)

Volgens mij is rooibosthee in ieder geval prima en mag je daar liters van drinken.

Maar cafeïnevrije koffie is echt prima te doen en smaakt net zo lekker (tenminste die van Nespresso dan). Ik drink ook weleens een glaasje Cola Zero, maar ik probeer ook niet teveel zoetstoffen tot me te nemen. De meeste zoetstoffen zijn echt troep.

Oh en tijdens mijn pufcursus hadden ze het over... frambozenbladthee? Maar dat is (zogenaamd?) om de bevalling soepeler te laten verlopen, dus ik weet niet of je dat je hele zwangerschap door mag drinken.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik had vorige keer ook zwangerschapsdiabetes dus daarom ontwijk ik het alvast :) maar spa rood, is dat dan een goede optie?

Gelukkig vind ik koffie sowieso vies. Behalve vermomd als machiato of ijskoffie vol met suiker... Maar dat doen we maar even niet ;)

4. iPinky

iPinky Actief lid

6 okt 2014
    382
    0
    0
    buitenland
    Ik zou niet weten waarom niet. Als je bloeddruk niet goed is, kan je altijd even vermelden aan je vk dat je veel spa rood drinkt.

Ik kreeg alleen op een gegeven moment veel last van brandend maagzuur, dus vandaar gestopt met water met bubbeltjes. ;)

Deel Deze Pagina