hoe vertellen tegen opa's / oma's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HVN2013, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben net zwanger en ik ben al met mijn vriend aan het verzinnen hoe we het iedereen willen vertellen maar we komen er niet helemaal uit. Heeft iemand nog leuke tips of ideeen om de aanstaande opa's en oma's het te vertellen? Ook leuke ideeen voor onze vrienden het te vertellen?

Alvast bedankt voor jullie tips en ideeen!!!

Groetjes

2. pappa

pappa Lid

31 jul 2011
    34
    0
    0
    T.a.v. ...

26 juni 2011

Geachte heer/mevrouw,

Naar ik vernomen heb, zijn jullie nog op zoek naar een persoon voor de invulling van volgende vacature: “kleinkind”. Bij deze ben ik dan ook zo vrij om naar deze betrekking te solliciteren.

Mijn interesses gaan vooral uit naar:
    Spelen met mijn rammelaar, wandelingen, samen liedjes zingen, paardje rijden op opa’s knie, naar de eendjes kijken met ons 3, ik blijf ook eens graag logeren.

Ik zoek een lieve oma en opa met een onderscheiding op hun grootouderdiploma. Ik zal weer iets van me laten horen, luid en duidelijk, zodra ik ben geboren!

Verdere informatie omtrent mijn persoon kunt u vinden in mijn CV in de bijlage.

Hoogachtend,

Uw kleinkind in spe

 
    Curriculum Vitae

1. Persoonlijke gegevens

Ouders:
    Adres:

2. Studies en opleiding

Ik zal mijn opleiding krijgen van mijn ouders maar ik hoop ook op mijn grootouders te mogen rekenen. Niet alleen voor beloningen en schouderklopjes (hoewel ik die graag heb) maar ook voor straf als ik stout ben … want ik zal nog veel moeten leren!

3. Ervaring

Voorlopig heb ik alleen zwem-ervaring, maar dat zal ik naar het schijnt allemaal opnieuw moeten leren als ik geboren ben.

4. Vaardigheden

Zwemmen
    Trappelen
    Mama wakker houden
    Groeien

5. Referenties

Mama en papa zijn apetrots. Het zijn goede referenties want ze zullen alleen maar over me opscheppen. Dat kan natuurlijk ook niet anders want ik ben natuurlijk de liefste baby van de hele wereld … (AHUM)

6. Bijkomende informatie

Bijkomende informatie volgt zodra de volgende echo’s worden uitgevoerd. Of ik een jongen of een meisje zal zijn, hou ik voor iedereen nog geheim!

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hee pappa,

Die is al wel leuk verzonnen zeg ahahah. Deze zal ik zeker vanavond aan mijn vriend laten lezen !!!! Bedankt voor dleuke tip.

Meer tips zijn altijd welkom ahahah
    groetjes

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Mocht het bij mij zover zijn dan gaan we mokken kopen met daarop "voor de liefste opa/ oma en deze voor alle 4 vullen met hun lievelingssnoep en inpakken, tevens zijn deze er ook voor oom en tante ;)

Heel veel plezier met vertellen!!!!!

Groetjes Djon

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

@marnat, dank je wel :)

@Djonna, dat is inderdaad ook erg leuk !! Bedankt voor de leuke tip .
    ik zet alle leuke ideeen op een rijtje en dan kies ik er uiteindelijk de leukste uit hahah.

jullie succes en ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn !!!

Kuss

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    wij deden een fotolijstje geven met daarin de tekst:

je kunt me nog niet horen,
    je kunt me nog niet zien,
    in maart wordt ik geboren,
    mag mijn foto dan in dit lijstje misschien?

8. Amayo

Amayo Actief lid

13 jun 2010
    240
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben rompertjes laten met de tekst;
    "Mag ik straks bij Opa & Oma komen logeren?" .... we hebben deze ingepakt in een leuk papiertje en kado gegeven.

Gegarandeerd succes!

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.

Ooohh dit vindt ik echt een super idee! Mijn moeder en zus weten het al maar denk dat ik deze even ga onthouden voor mijn schoonouders:)!

Enne, van harte met je zwangerschap :D

10. maucar

maucar Lid

17 jul 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb leuke rompertjes gezien bij V&D met i love oma en i love opa......echt heel leuk om die in te pakken en het zo bekend te maken.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'Zwangerschap'.

12. nie82

nie82 Niet meer actief

Hoi,hoi,

wij hebben de opa's en oma's het boekje "opa en oma Pluis" gegeven toen we het hun vertelden!!

groetjes Nie

13. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    Wij hebben de opa's het boek: Ik vind je lief, opa. Gegeven en de oma's: Ik vind je lief, oma.
    Erg leuk om op die manier te vertellen!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn ouders zeurden al heel lang om een foto van mij en mijn vriend. Dus ik heb een foto van ons gemaakt waar we alle drie de positieve testen op vast hielden en achterop een klein gedichtje geschreven. Ik had de foto zo in een envelop gedaan (we mochten geen lijstje geven hadden ze gezegd want die hadden ze zelf al :p) dat ze eerst het gedicht zagen. Pas een uur later bekeken ze de foto zelf haha

15. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Ik wilde mijn moeder 2 breinaalden geven en een bolletje wol, omdat ze altijd vroeg wanneer ze nou mocht gaan breien (gekscherend). Helaas zag ze meteen aan me toen ik zwanger was, dus hoefde niets meer te doen haha...

Misschien een echo foto, leuk shirtje, sokjes, een foto (bijvoorbeeld foto van de zwangerschapstest tussen de vakantiefoto's doen)... je krijgt vast nog leuke ideetjes!

Gefeliciteerd in ieder geval!!

Deel Deze Pagina