Ik heb al paar weken een soort van vlindergevoel in mijn buik met kleine steekjes en buikpijn... Nu willen ze dat ik een test doe.. maar kan dat nog nega of posi resultaat geven na een aantal weken? Thnx!
Als je zwanger bent geeft ie nog steeds positief aan! Ben je het niet dan ook Ben je al overtijd? Lijkt mij dan de beste reden om een test te doen!
De laatste keer dat ik ongesteld ben geweest was vlak voor de kerstdagen met lichte bloedingen... veel minder dan normaal...
Dan zou ik als ik jou was morgen rennen naar de drogist en testje halen meis!! Hou je ons op de hoogte?
jeetlje meid al meer als een maand overtijd en dan nog niet getest pff . hoe hou je dat vol? ik zal gek worden, heb je al een testje gedaan?
Wie willen er dat je een test doet eigenlijk?? Een vlindergevoel in je buik kan ook opkomen als je verliefd bent Of heeel sterk een babywens hebt (dat heb ik ook wel eens). Heb je inmiddels al getest?
Sorry voor deze late reactie maar de laatste tijd was het even druk en heb nu gelukkig even tijd voor mezelf en ik weet heus wel van hoe of wat maar de test was negatief... wat zou het verder kunnen zijn... de relatie staat inmiddels een streep door en echt een hele grote kinderwens is er niet
Ik bedoel ook niet dat je het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes niet zou kennen, dat geloof ik best... Maar je bevestigt hier mijn vermoeden weer met 'relatie staat intussen een streep door'. Je gaat er naar mijn idee wel heel makkelijk mee om; je bent nog erg jong (neem ik aan, gezien je 1990 in je nickname) en hebt dus geen stabiele relatie. Er worden al teveel kinderen geboren bij ouders die er helemaal nog niet klaar voor zijn, dus meid, alsjeblieft, ga/blijf aan de pil. Test als je weer eens 2 maanden overtijd blijkt, zodat je, mocht het nodig zijn, daar verantwoorde keuzes over kan maken. Zoek een heel leuk vriendje, geniet van het leven, en dan zien je hier over een jaar of 5 graag weer terug.