HELP!! ik word gek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn zoontje is al vanaf 13.30 steeds aan het krijsen, ondertussen heb ik alles geprobeerd!! ik word een beetje gek... gister was het hetzelfde, ik ging toen even wandelen toen was het goed maar eenmaal thuis weer hetzelfde liedje. hij heeft vandaag overdag ook nog maar anderhalf uur geslapen dus hij zal ook wel moe zijn, dus hij ligt nu in bed. maar pfff wat word ik hier gek van!!

even me hart luchten:D

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ooh pfff arme jij! kan je idd horendol van worden dat gekrijs... sterkte! enne is er niet iets met hemj aan de hand dan, behalve moe zijn? soms zie je weleens wat over het hoofd en zeg je achteraf och jee dat ik daar niet aan gedacht heb! zo had mijn oudste dat ook eens en bleek dat ze oorontsteking had!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb echt geen idee wat er aan de hand was, ik heb hem zelfs nog een zetpil gegeven omdat er misschien weer tanden komen. ik heb hem om 18.45 een fles gegeven en om 19.00 naar bed en heb hem niet meer gehoord.

4. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend voor jullie beide! Hoop voor je dat hij vanacht lekker slaapt en dat het morgen beter gaat. Sterkte.

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    misschien tandjes in aantocht?

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Pfff, ja kan je inderdaad knettergek van worden. Hopelijk is hij morgen weer helemaal zijn oude ik!!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij heeft heerlijk geslapen vannacht vanaf 19.00 tot 5.30 toen een fles en nog geslapen tot 7.45! hoop dat ie vandaag wel weer vrolijk is. hij ligt nu iniedergeval lekker te spelen.

Deel Deze Pagina