Ingewerkt worden

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Is dat niet meestal vanaf het moment dat je er officieel werkt? Of daarvoor al? En is het gebruikelijk om daar een vergoeding voor te krijgen of niet?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

voor zover ik weet zijn je eerste dagen je inwerkdagen. en daar krijg je gewoon voor betaald ( zo is het bij mij iig altijd gegaan)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij ons is het zo dat het inwerken gewoon gebeurt vanaf de 1e dag dat je hier werkt. Is een gewone werkdag en krijg je dus ook gewoon voor betaald. Inwerken is bij ons overigens niet in 1 weekje gedaan, dan weet je alleen de dingen als hoe het systeem werken enzo.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het ligt er aan. Normaal gesproken wordt je inderdaad pas ingewerkt nadat je contract/dienstverband in is gegaan. Maar soms wordt er afgesproken dat je bijvoorbeeld eerst 1 of 2 dagen meeloopt om te zien of je past binnen het team. Dit kan betaald maar ook onbetaald zijn. Uiteraard is dat laatste wel in overleg.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ook hier is inwerken altijd geweest vanaf dag 1 dat je contract ingaat, dus ja gewoon betaald. Maar het ligt er denk ik ook aan wat voor werk het is. Op mijn vorige werk duurde inwerken echt wel weken, zo niet maanden - de eerste dagen legden we alle praktische zaken uit (printen, netwerk, sjablonen etc etc) en in de weken/maanden daarna kwamen er, al werkende, steeds meer zaken aan de orde tijdens het werk.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    bij mij op het werk is vanaf dag 1 het inwerken begonnen.. scheelt dat het opzich wel meeviel hoeveel er ingewerkt moest worden... en naarmate je er langer werkt krijg je er wel meer taken bij. en dat zal denk ik bij jou ook wel het geval zijn. eerst de basis dingen goed onder de knie krijgen en dan komt de rest..

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gewoon vanaf dag 1 en dan betaald uiteraard..

Deel Deze Pagina