Help ik word grijs!!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hahaha sorry hoor ik moest erg om je stukje tekst lachen, wat vervelend voor je maar er zijn zoveel meiden al grijs ver voor hun 28e.
    Hier waren de eerste haren al te zien op mijn 18e, bij zusjes net zo, verf het sinds toen iedere 4 weken bij de kapper, heb t in donkere kleur dus kan ook niet anders meer.
    Máár er is prima mee te leven hoor, zeg maar zo, beter grijs dan kaal, die haren kun je niet meer terug stoppen ;)

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Mijn man is 29 en heeft ook al een boel grijze haren!
    ben ook elke x weer blij als ik ze haar mag knippen/scheren :D

zelf gelukkig nog niet.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Hier ook al wat grijze haren sinds mijn 22e, ik verf het dus ook heel regelmatig. Tja, erg vervelend, maar heel weinig aan te doen, dus probeer er niet teveel bij stil te staan.

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier ook al behoorlijk wat grijze haren (ben 27) en ook donker haar maar denk niet dat mensen met donker haar sneller grijs worden ik denk dat het alleen maar eerder opvalt. Een lichte haar tussen donkere springt er echt uit en tussen blond zie je van een paar waarschijnlijk niet veel.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Op mijn 25e ontdekte ik mijn eerste grijze haar. Ook ik heb donkerbruin haar.
    Ik verf het dus ook, inmiddels is het er uit trekken geen optie meer. Behalve zo een die van blijdschap ineens omhoog krult/groeit.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ruim een maandje geleden mijn eerste grijze haren ontdekt, en ik ben nu ook 28. Natuurlijk ook maar snel naar de kapper gegaan om mijn haartjes te verven :D

Deel Deze Pagina