Vandaag zijn bij mij de duiveltjes weer op bezoek gekomen . Daardoor besefte ik dat ik met mijn cyclus van 30 dagen in 2009 nog geen mamma zal worden. Al zou ik de volgende ronde wel zwanger zijn dan zal ik in jan 2010 pas uitgeteld zijn en mamma worden. Best wel raar om zo al aan het nieuwe jaar te denken.... Ik hoop natuurlijk dat ik het zal mogen mee mag maken om in 2010 mamma te zullen worden met vele andere meiden samen. Wie weet er ook al dat het in 2009 niet meer zo zal zijn, en dat het in 2009 helaas niet zo heeft mogen zijn? Ik ben best benieuwd naar andere meiden, en om dit dan zo te volgen wie er in welke maand van 2010 straks dan is uitgeteld. Dan kunnen we daar gezellig over babbelen, over dit, en andere zaken natuurlijk.
Hi, same here dan is het ergens half januari denk ik... we blijven posotief denken als is het erg moeilijk. Ik zit nu al in mijn 12de ronde......
Hier zal het ook op zijn vroegst half januari 2010 zijn! Maar ja, we gaan net de tweede ronde in, dus om nou te zeggen dat ik mijn hoop op dit jaar had gevestigd... Ergens hoop ik dat het wel snel raak is, dit wegens contracten/werk en verlofregelingen waar ik wel of niet voor in aanmerking kom. Helaas laat een zwangerschap zich wel wensen, maar niet plannen! Salsa, hoop dat het snel raak is meid! Kan me voorstellen dat je er na een jaar wel ongeduldig van wordt. Wie weet komt er wel een babyboom van ons volgend jaar
Jeetje ronde 12 ik ronde 7... Ronde 4 was het raak maar heb maar 5 weken en 1 dag zwanger mogen zijn. Vandaag voor het eerst weer rood gespot maar alweer weg ik ben al de hele week zo moe en misselijk dacht net toch nog eens een test doen en ja hoor hij is positief. Maar omdat ik bloed ben verloren al was het maar een beetje be ik bang dat het toch weer mis is. Ben daar net 5 min geleden pas achter gekomen positieve test. Vandaag dan 4 wk en 1 dag zwanger? Streepje is wel licht roze kruitvat test 2 voor 5, maar toch?
Hee Dior, Ik zou het nog een keer testen, misschien met een ander merk test? Lichte streep is ook een streep en licht bloedverlies is niet per se een teken dat er iets mis is, toch? Ik feliciteer je bij deze voorzichtig
Voor mij is het nu nog even spannend, volgende week kan ik pas testen... Ik hoop op 2009, maar dan zou ik in theorie op 2e kerstdag zijn uitgerekend, en dus ook wel in januari 2010 kunnen bevallen. Eerst maar eens hopen op een positieve test... pfft wat een geduld moet een mens soms hebben zeg......
Ik zit op dit moment weer op het wachtbankje... maar als het deze ronde raak is en mijn telling goed is ben ik 1 januari 2010 uitgeteld... hahah vond het wel grappig.... dus het kan allebei dan... Maar eerst moet ik nog ff geduld hebben.... kan best dat de weer komen en er weer een ronde voorbij gaat...
Hoi hoi, Vandaag ook de op bezoek gehad, maar pas na de 1e ronde. Ben aantal jaar geleden (met ex) ook een keer gestopt geweest met de pil en had toen 8 maanden (voordat ik weer begon met de pil) een bizar lange cyclus, nu de eerste gelijk van 29 dagen. Ben blij dat het toen niet gelukt is [-X en nu zeker blij dat ik gelijk al zo'n mooie cyclus heb, maakte me daar best zorgen om. Ik hoop [-o< voor ons allemaal dat mei een zeer vruchtbare maand wordt!
@Prisley Ik hoop dat je een mooie positieve zzwangerschapstest hebt volgende week @Lauw ook voor jou hoop ik dat het raak is meiden mijn duimen draaien voor jullie hoor. @MariaX Ik hoop het met je mee
Dank je, dat hoop ik ook! Ik zie bij jouw test een streepje dat onmiskenbaar betekent dat je hcg aanmaakt! Een voorzichtige (?) gefeliciteerd dan maar??? Ik hoop voor je dat jullie wonder zich goed heeft vastgezet in je buik, en er pas met een maand of 8 (in 2009 dus ) weer uitkomt! [-o<
Heey Dior, Het is idd een heel licht streepje... maar wel een zichtbaar streepje! Als ik jou was zou ik een paar dagen wachten en kijken of dit doorzet als menstruatie. Sommige menstruaties voeren een niet (goed) ingenesteld bevrucht eitje af en het zou kunnen dat je dan positief test terwijl je eigenlijk een zeer vroege 'miskraam' hebt. Ik denk zelf dat ik het in zo'n geval liever niet had geweten. Aan de andere kant is een lichter streepje normaal in een eerder stadium... woensdag nog een keertje? Ik duim voor je meid. Leuke katten heb je trouwens, zijn die allemaal van jou? Wij hebben er twee, echt zooo leuk.
Thanks Dior, Wat je test betreft, het is zeker een streepje, maar woensdag nog een keer testen lijkt mij zeker ook een goed plan, dan weet je het zeker... Succes en ik duim heel hard voor je
Same over here. Al zijn we 'pas' in januari dit jaar gestopt. Zitten nu in ronde vier en dus pas begin januari uitgerekend als het deze maand wel raak is. We zullen het zien na deze maand!
Ik zie ronde 16 en 2010 vol goede moed tegemoet.... hoop ik! Ik had nooit gedacht dat het zo lang ging duren.... Maar ja, een 2010 beeb is vast nest zo leuk als een 2009 beebje...
Hoi, hier bij ons ook 2009 gemist! Maar we gaan met volle moet 2010 tegemoet (wel een leuk jaar he)... @ Doir => Ik duim mee en veel succes woensdag!
Hai meisjes hier ook een die niet meer in 2009 mama zal zijn ! Maarja hebben we iig de "vervelende" december maand overgeslagen (al had ik dat helemaal niet erg gevonden hoor!) Als ik deze maand zwanger raak ben ik op mn verjaardag uitgerekend en de maand daarna op valentijnsdag, mannetjes verjaardag. Als dat geen geluk brengt! Heel veel succes meisjes en 2010 is een super jaar om mama te worden! X
Ik stond er ook bij stil, 2009 gaat niet meer lukken. En ik heb nog een hele enge, als het in de volgende 4 maanden niet lukt dan word ik geen moeder voor mijn veertigste verjaardag.....nou ja, maar niet teveel bij stilstaan en hopen dat het snel lukt.
Hier word het waarschijnlijk ook nog net echt het begin van 2010. Als ik nu zwanger zou raken zou ik 7 januari als vermoedeijke bevallingsdatum hebben (zelf ben ik de 10de jarig en mijn ma de 13de )