Anders ik wel hoor!!!!!!!!!!! Zie onderschrift Nou ja over een paar dagen kan ik hopelijk ook antwoord geven op die vraag, hahaha
bij mij heeft het geklopt. had 2 pendels van mei zwanger, en ben ook zwanger geraakt. Helaas heeft geluk niet lang geduurt.
Ik heb 3 verschillende uitslagen... Ik hoop op juli of augustus. Wel is bij alle pendels een meisje voorspeld.
Je kan overal pendelen, neem een dierbare sieraad hang aan een touwtje en neem hem tussen duim en wijsvinger, zet alle gedachten opzij en stel simpele vragen waar je zelf het antwoord wel op weet. zoals ben ik.... ben ik geboren op.... in...... te ...... dan kun je vragen stellen omdat je ja krijgt van boven naar beneden begint te slingeren nee rechts links slingeren/ bij mij kwam er 2 keer uit (heeft anderen voor mij gependeld) dat ik zwanger ben... wel 3 positesten maar niet in het bloed hcg hormoon gevonden, misschien een vroege afbraak van de zwangerschap. groeten dieneke
Wie zou dit voor mij willen doen..ben erg benieuwd en als ik het zelf doe dan denk ik dat ik zelf ga slingeren..
dan moet je ff kijken bij de topic pendelen, er is er een over gemaakt. op pagina 1 staat wie er pendelt stuur die gene een pb, en naam volledig en geboorte datum hebben ze nodig groetjes en succes, maar hou je dr niet aan vast he!
bij mij klopte het ook en tja ben nu al 24 wk en 4 dagen zwanger en het zou een jongen worden en het wordt ook een jongen misschien toeval???? maar het klopte allemaal. gr loesmari