ik heb er goed over nagedacht en veel over gepraat met iedereen om me heen. Ik heb besloten om het kindje TE HOUDEN!! Ik merkte toch dat ik de laatste tijd, ondanks veel stress. Wel heel blij ben met het feit dat ik zwanger ben. En ondanks dat ik geen stabiele relatie heb en het waarschijnlijk niet voor eeuwig zal zijn. Maar ik ben blij met de beslissing die ik heb genomen. Ik kan voorlopig bij mijn ouders wonen, die geven mij de bovenste verdieping van het huis en heb ik gewoon mijn eigen appartement met mijn vriend en me kindje! En ik heb een baan gevonden, waarmee ik het extra geld bij kan verdienen, nu nog een oplossing voor me opleiding! En we zullen vele hobbels onderweg tegen komen, maar we komen er wel! Ik ben dolblij met het feit dat ik zwanger ben! en ben blij dat ik er nog lang van mag genieten! ik hou jullie op de hoogte!!! groetjes
Nou, absoluut van harte gefeliciteerd! Ten eerste met je beslissing (goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt!) en ten tweede met je zwangerschap! Lekker gaan genieten, ondanks dat het soms moeilijk zal zijn!! Liefs, DAGDAG
dapper grietje ben je vind het super dat je deze stap neemt (petje af hoor meis) daarom hoop ik dat alles goed gaat met je zwangerschap en dat je de hobbels die je moet nemen soepel zullen verlopen met een goede afloop een hele fijne zwangerschap, geniet er maar van
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van en jullie gaan vast en zeker een geweldige toekomst krijgen samen..
nou ik vind het heel goed dat je de beslissing hebtgenomen en ik hoop dat je heel gelukkig zult zijn met je kindje en dat alles goed komt... heel veel succes en geluk met je zwangerschap.. groetjes Sammie
Als jij zeker bent van je beslissing dan is het vast en zeker een goede beslissing! Ik wens je alle goeds toe in je zwangerschap! Liefs meliske
Heel goed van je!!! Ik weet zeker dat als je je kindje straks in je armen kan houden je er geen minuut spijt van zal krijgen!!! SUCCES en wens je een goede zwangerschap....
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan. Lief van je ouders dat je de boven verdieping mag. En alle hobbels die je kan krijgen kan een ander ook krijgen hoor. Je gaat het zeker redden. Heel heel veel succes meid !!!!
Ik vindt het heel erg knap van je, de beslissing die je hebt gemaakt. Mijn moeder was ook 17 toen ze mijn zus kreeg, en ik weet wat ze allemaal heeft doorstaan. Ik wil je heel veel succes wensen. En probeer te genieten van je zwangerschap. Nancy
heel knap van je en ik vind het ook top van je ouders! je klinkt heel reeel en ik vind dat heel volwassen, ik wens je heel veel sterkte succes en natuurlijk genieten nu, gefeliciteerd!
Eerst en vooral veel sterkte ! Een moedige en goede beslissing. Geniet nu maar van je zwangerschap ! Dit begrijp ik helemaal niet en nog veel minder dat niemand reageert ! Als een Nederlandse jongen (meisje) een Turks (of anders) meisje (jongen) niet zou accepteren zou iedereen het over racisme hebben. Mag het dan wel omgekeerd ? Tussen haakjes, mijn man is Hassan, mijn dochter heet Meriam.
sorry vind de reactie van je vriend ook wel beetje gek van ja het is te vroeg we zijn te jong. Hij wist ook toen hij met je naar bed ging dat die kans bestond. Ben zelf met een turkse man getrouwd, maar weet zelf dat hij me nooit zou zeggen doe abortus toen wij nog niet getrouwd waren. voor een baby ben je met zijn tweeen. Ik vind het wel goed dat je jezelf hebt bedacht toch het kindje te houden. Ik wens je heel veel sterkte en alles komt goed. masallah
Gefeliciteerd met je zwangerschap en knap van je dat je een beslissing hebt genomen. Wens je heel veel sterkte in de toekomst, maar je hebt een goede instelling! Geniet er nu maar van. Liefs
De reactie van vriend geeft duidelijk aan dat hij helemaal niet serieus met haar was...typisch turks. Hopelijk draait hij misschien toch nog bij...en zal jullie relatie ene stabiele relatie worden.. Weet zijn familie er al van?
Hoi ik heb net heel het topic gelezen.. Het eerste wat mij opviel :Het stukje over mijn vriend wil dat ik het weg laat halen en inderdaad isbelle dat er niemand op reageerd(en hier geld ook mijn vriend heet ahmed is somalisch) Ik wordt altijd maar ziek van dit soort dingen wel kunne vrijen maar als het meis zwanger wordt is ze niet geod genoeg! Bah maar goed hier heb je natuurlijk niets aan. Goed van je dat je een keuze heb gemaakt waar je achter staat Er wordt veel gezegt je zult er geen spijt van hebben als je je kindje in je armen hebt nee zeker niet! Maar bereid je ook voor op zwaardere tijden.. als de vermoeidheid toeslaat, als er tegen slagen komen. Het is echt niet dat ik je wil ontmoedigen hoor! ik heb mijn eerste kindje gekregen toen ik 20 was en ben nu zwanger van de tweede maar juist weet ik daar door ook hoe zwaar het kan zijn. En ik had wel twee families die achter me stonden en een stabile relatie. Nogmaals ik wil niet ontmoedigen ga er helemaal voor! Maar zwaar is het ook, succes liefs
Eigenlijk is dit ook niet helemaal goed eigenlijk heh. Dat er ook dingen gebeuren met turken oke maar net zo goed als met nederlanders en dergelijke. Maar wil niet verkeerd overkomen maar je bent ook met een turk getrouwd. Net als ik. overal heb je goede en slechte mensen, en het is niet typisch turks dan sorry
De woorden 'Ik kan je niet aan mijn familie voorstellen' komen niet bij een nederlander voor Een turk die niet bereid is jou aan zijn familie voor te stellen (niet na week 1 natuurlijk maar in dit geval is het toch wel errug belangrijk) die is niet serieus met je. Dit is iets waar zelfs de turken in meestemmen. Aangezien familie belangrijk is bij turken..moeten ze gewoon van te voren niet iets beginnen met een nederlander als ze niet bereidt zijn tegen hun familie te 'strijden' om met haar te blijven in het geval dat hun ouders het dus niet goedkeuren.