Beste urretje, Ik ken iemand en die is 21 jaar en woont nog thuis. Ze is net pas klaar met school. Ze heeft een jaar verkering met een jongen en raakte zwanger. Zei is met haar ouders gaan praten en die beslisde gelijk voor haar dat ze een arburtus moest doen. Haar vader nam haar gelijk mee naar een abortus kliniek En hebben het weg gehaald. Ze was tussen de 6 en 8 weken. Ik kan je vertellen dat ze er helemaal kapot van is en haar vriend ook. Beide hadden het zo graag willen hebben maar woonde allebij nog thuis. En de beide ouders hadden gezegt het kind komt niet in ons huis. Zelf hadden ze geen rooie cent. En dachten misschien hebben de ouders gelijk. Maar kan je vertellen dat ze nu zoveel spijt hebben. Als ze een vrouw zien lopen met een dikke buik dan doet het al pijn. Ik vertel je dit zo dat je kan zien hoe het bij iemand is afgelopen ivm de arbortus. Doordat hun geen steun kregen van de anders hebben zei met tegen zin ee arbortus laten doen omdat ze niet wisten waar ze straks met de baby heen moesten. Dus meisje denk er heel goed over na. Vooral met je vriend want is de vraag blijft hij nog wel bij je?? En wat ga je doen als je er alleen achter staat enz. Leef erg met je mee en wens je heel veel sterkte. Liefs Lover
hallo urretje denk ook dat je er met je ouders over moet praten of iemand die je vertrouwd,vind het ook moeielijk om te zeggen wat je moet doen, denk er in ieder geval goed over na. anders vraag ook eens na bij de vbok. heel veel sterkte bij je beslissing groetjes mariska de bree
Ik ben Dolgelukkig, krijg al echt een buikje!!! Met me vriend en ik gaat het heel slecht, hij kan het niet echt aan! Al zijn vrienden laten hem nu al zitten, nu ze weten dat hij vader zal gaan worden. Hij zegt dat hij bij me zal blijven, maar ik weet wel beter. En eigelijk weet ik zelf dat ik het zonder hem ook zal gaan redden. We zijn maatjes, hebben geen ruzie's meer. Maar toch voel ik enige afstand tussen ons (misschien is het gewoon wel me buik) Maar elke dag sta ik op met een glimlach en ga met slappe lach me bed in! Ik ben blij met de beslissing die ik heb gemaakt om het kindje te houden! De verbouwing is ondertussen al in volle gang. Ik krijg heel de bovenverdieping van me ouders, 4 kamers en een zonder. Waarvan eentje het keukentje wordt, eentje badkamertje, woonkamer met balkon, op zolder de slaapkamer voor mij me vriend en eerste tijd voor de kleine en die gaat later naar de beneden verdieping. Echt super lief van me ouders!! Ik ben echt dol blij dat ze me zo steunen!! Ze moeten nog wel even wennen aan het idee, maarja als ze daalijk die kleine zien zijn ze vast helemaal verkocht!!! Bij het idee alleen al ben ik al verkocht!! ik laat snel weer wat horen liefss
Heeeey Gefeliciteerd met je zwangerschap dus!! Idd dapper van je!! Het zal allemaal wel goed komen, op deze site kun je heel veel info halen dusse... jullie redden t wel!! een hele fijne zwangerschap gewenst meissie!! Liefs, José
Hej urretje, Ik snap heel goed wat je door maakt.. Ik ben zelf namelijk ook zwanger.. en ben 16 jaar in sept 17, ik ben al 21 weken ongeveer.. Maar wat ik je wil aan raden is om met je ouders te praten en met je vriend.. ik denk als je de steun van je ouders hebt dat het dan iets makkelijker wordt.. Ik heb het ook tegen mijn moeder gezegt haar eerste reatie was heel erg schrikken en begon helemaal te flippen maar nu staat ze er wel achter en ik heb de keuze gemaakt om het te houden.. Mijn Motto Alles komt goed en niet gelijk denken ik heb het niks te bieden een kind is al blij met liefde van z'n vader en moeder tog? naja sterkte xxx groetjes
Ewel meiske, geniet ervan, echt, van elke seconde!! Ben blij voor je dat je ouders je zo steunen en helpen. Ja ja ze zullen zeker verkocht zijn aan de kleine eenmaal die er is, zelfs nu al!! Proficiat hé!! Dikke knuffel Elsken
Urretje, jij gaat het zeker redden! Ik lees dat je een hele sterke persoonlijkheid hebt en je helemaal verliefd bent op de baby! Er zullen vast wel moeilijke tijden komen, maar die krijgt iedereen. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Urretje, ik zit net je topic te lezen en op het eind kwam er een grote glimlach op mijn gezicht. Wat fijn dat je ouders zo meedenken! En wat fijn dat je een eigen stekkie krijgt! Ik denk dat dit een hele goede oplossing is. Rest mij niets anders te zeggen dan: geniet er maar van!