pakket is afgeleverd vanmorgen om 5:26 uur?

Discussion in 'De lounge' started by senta, May 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senta

senta Niet meer actief

Ik zit met smart op een pakketje te wachten nu kijk ik net even online of ik hem vandaag nog kan verwachten staat er dat die al afgeleverd is vanmorgen om 5:26 uur?
    Nou hier is geen pakket geweest geen briefje niets dus hoe zit dit?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Welke bezorgdienst? DHL? dan is ie waarschijnlijk afgeleverd op het depo ofzo, daar werken ze nogal met gekke tijden..

3. senta

senta Niet meer actief

Nee het is gewoon post nl. dus normaal zie je dan echt staan dat die in het sorteer centrum is.

4. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Die mogen niet voor 9.00 uur bezorgen dacht ik, zou ff bellen

5. senta

senta Niet meer actief

Ik heb zoiets van ik wacht het even af tot etenstijd en anders bel ik morgenvroeg gelijk. Er staat echt letterlijk als die afgeleverd is staat de tijd erbij, maar het is helaas niet mogelijk dat die toen gekomen is. Iemand een fout gemaakt?

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Misschien per ongeluk gescand bij het laden van het postwagentje?
    Daar is half 6 best een goede tijd voor :)

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    De postpakketten worden s nachts afgeleverd bij TNT (vriendlief reed er weleens voor) dus waarschijnlijk daar gescand en dan komt er zo n tijd bij tw staan.. Kan zijn dat ie nog komt? Anders morgen ff bellen

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Misschien een foutje? Ik zou even bellen.

9. senta

senta Niet meer actief

Ik heb gisteren al contact gehad maar het klopte mijn pakket was afgeleverd bij bol.com weer. Het pakket is namelijk geopend onderweg en de inhoud verdwenen, oftewel onbestelbaar verklaard en retour afzender gedaan.

Ik baal er zo van vorige keer krijg ik iets in 400 stukken aan en kan het retour nu krijg ik iets weer niet (niet alleen bol hoor) er wordt momenteel lijkt wel mega veel gejat bij de post de meneer van bol zei het al alweer??? Niet zozeer bij mij als wel in het algemeen zei die gelijk.

Zo aso

10. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Het maakt niet of het er op staat of niet, ze mogen het gewoon bij de buren afgeven.
    PostNL of de persoon die het verstuurd kan het wel veranderen, welke van de 2 weet ik niet.

11. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,192
    0
    0
    vlakbij assen

ik zou dus ook ff een papiertje op de deur plakker met : NIET afleveren bij de buren van nr....
    Vriendin van me heeft dat ook zo gedaan en werd netjes niet gedaan.

12. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Die buren zijn hier het probleem niet. Het probleem zit hem op het moment volgens mij bij post.nl Daar is de controle volgens mij helemaal weg en er komt nu zoveel niet aan! Zoveel pakketjes die ineens verdwijnen. Ben er echt goed ziek van....klacht indienen is ook alleen maar een frustrerende bezigheid. Heb het helemaal gehad met post.nl

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb laatst ook iets geks gehad met post.nl.

Pakket zou komen tussen 14.00 en 16.00. Maar was vertraagd, kreeg ik netjes een melding van (mijn pakket app). Maar na 18.00 was mijn hele pakket 'weg'. Barcode ook (had ik naar mezelf gemaild). Ik bellen: nee hoor, dat pakket bestond dus niet. En of de duvel ermee speelde, stond een kwartier later post.nl voor de deur ....

Share This Page