Pil vergeten, bijna niet ongesteld, wat nu!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Wereldjongetje, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    In de eerste week van de pil ben ik de pil vergeten. Heel dom want ik kwam erachter toen we net seks hadden gehad. Nou had ik vorige week dinsdag mijn laatste pil en vrijdagavond dacht ik dat ik ongesteld werd. Zaterdag middag was dit eigenlijk alweer bijna helemaal over. En zondag ook bijna niets. Zondag werd ik er zo zenuwachtig van dat ik een test heb gehaald bij de dienstdoende apotheek. Deze was hartstikke negatief dus ik was opgelucht. Maandag was het bloeden weer wat meer en sinds gister is het eigenlijk weer helemaal over. Nou voel ik in mijn buik nog wel menstruatie krampen. Af en toe voel ik een steek...net alsof het niet goed doorgebroken is.
    Het maakt me allemaal weer erg onzeker. Gister voor de zekerheid nog een test gedaan maar ook die was negatief.
    Maar waar komen die krampen dan toch vandaan?
    Zou het kunnen komen dat het komt omdat ik mijn pil ben vergeten of zou het toch wat anders kunnen zijn.

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik denk dat je niet zwanger bent hoor, je hebt testen gedaan. toevallig had een vriendin van mij dat laatst ook..weinig tot nauwelijks ongesteld en krampen, en ja ze was een keer de pil vergeten. Ze had een schimmeltje grekregen. Als je buikpijn blijft houden dan even naar de dokter.
    Succes

Deel Deze Pagina