help !!! ik wordt niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by wensouder, Jan 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wensouder

wensouder Nieuw lid

Nov 30, 2015
    3
    0
    0
    hallo Dames,

ik ben getrouwd met een vrouw.
    we hebben al aardig wat lui pogingen gedaan met kliniekdonor
    heb allerlei onderzoeken al gehad en er staat medisch niks in de weg dat ik niet zwanger kan worden ben gezond leef gezond ben 28 jaar

me cyclus was in de war dus met clomid 50 mg stuk en 7x gedaan geen resultaat

nu heb ik weer een oppruimkuur want me eitje vorige week is raar maar waar gegroeid en bij 11mm had die het gezien en werd die weer kleiner. ze hebben bloed geprikt om te onderzoeken of het eitje niet te vroeg gesprongen was maar dat was niet het geval.

misschien toch maar hormonen spuiten?
    wie heeft hier ervaring mee met spuiten?

we willen zo graag een baby iedereen om ons heen wordt zwanger, het is ze allemaal van harte gegund maatgoed blijft moeilijk.
    ook zeggen ze allemaal dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn, nou is dat in onze situatie niet anders. je bent 3 kwart van de maand bezig om zwanger te worden. om die ene goeie dag er tussen uit te pikken.

hopelijk krijg ik reactie want dat helpt me erg enorm

thanks

2. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

Dec 9, 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan je niet helpen met ervaring of advies. Maar heel veel sterkte, lastige situatie!

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ik spuit hormonen voor iui-behandelingen! Er is niets mis met mijn cyclus, maar ons ziekenhuis doet dit standaard om de kans te vergroten! Het spuiten is me echt meegevallen, gonal f is erg gebruiksvriendelijk! Verder heb ik geen last van bijwerkingen, maar dit is natuurlijk heel persoonlijk! Je weet nooit hoe je er op zult reageren!
    Op het forum vruchtbaarheidsbehandelingen zitten misschien nog meer vrouwen die je kunnen helpen...je zou het topic daar eens kunnen neerztten!
    Succes!

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hebben ze je nog geen kijkoperatie voorgesteld? Meestal doen ze dat na een aantal mislukte pogingen (ik dacht zelfs na 6 pogingen), dan kunnen ze toch eens kijken of alles in orde is vanbinnen.
    Ik wens je in ieder geval veel succes!

5. Juul77

Juul77 Lid

Feb 10, 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg! Ik zou inderdaad eens verder speuren op het forum bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Even je licht opsteken bij andere dames die net als jij al iui-behandelingen krijgen zonder dat er een reden is gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap. Welke aanvullende hormoonbehandeling krijgen zij en welk verschil merken zij tussen bijv. Gonal F en Clomid. Ik neem aan dat je, voordat het iui-traject begon, een hsg hebt gehad? Ik zou al m'n twijfels en vragen ook zeker opnieuw met de arts bespreken, maak van je hart geen moordkuil!
    Sterkte!!

Share This Page