help ik zit er gewoon helemaal doorheen...

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik weet niet waarom ik het typ maar mischien gewoon om van mij af te typen.
    mijn vriend woont hier nou 3 jaar en ik anderhalf jaar in het appartement waar we gewoon belagelijk veel geld voor uitgeven (650 incl maar we krijgen wel eindafrekeningen 500 euro voor 3 jaar) en dat voor 30 m2.
    het zag er niet uit maar zo hebben we een weekend zonder stroom gezeten maakt neit uit maar het weekend erop weer en ondertussen begonnen mijn weeen.
    geen stroom is geen verwarming lag ik in lekker op de bank met mijn ukkie in de kraamweek halve huis werd onderzocht waar het probleem zat.
    gelukkig maar 1 dag zo gezeten..
    toen begonnen de lekages intussen 1 in de keuken en 2 in de woonkamer.
    ook ben ik nog schulden aan het afbetalen toen ik mijn vriend leerde kennen had hij veel schuld maar ik houd van hem en we zijn samen de problemen aangegaan en dit gaat prima soms is het even zoeken als we bijv. onverwachtse dingen op ons dak krijgen maar het lukt.
    jammer genoeg is schulden krijgen niet altijd je eigen schuld.
    nou hebben we te horen gekregen dat waarschijnlijk het studentenhuis verkocht word en er iedereen uit moet... ik kan wel janken.
    ingeschreven bij de woningbouw elke keer 2 en 3de staan maar zo kan nog wel een half jaar duren (als het niet langer is) daar krijgen wij geen urgentie.
    in de stad zelf waar we wonen ook niet word er hard gezegt dan moet je maar naar een opvanghuis.
    de enigste manieren om urgentie te krijgen is met de doodbedreigt zijn met aangifte, huiselijk geweld met aangifte, dat het huis is afgebrand, of dat je allochtoon bent want daar zijn huizen voor gereseveerd (niet discriminerend bedoelt).
    met klap op de vuurpijl we hebben gewoon niemand meer om ons heen.
    ik weet het niet meer ik houd van mijn gezin zoooo veeel maar waarom kan het gewoon niet een keertje positief op ons dak vallen.
    wanneer komen voor ons de 7goeden jaren.

sorry het is warrigen lang geworden en ik weet nog steeds niet wat ik er mee wil berijken.

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meis wat een pech allemaal :( Hoop dat je het iig ff van je af hebt kunnen schrijven.. Ik zou willen dat ik je kon helpen maar zou niet weten hoe :(
    Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat er snel wat geluk op jullie pad komt..

Geniet van je gezin, het is het kostbaarste bezit wat je hebt!!

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Vervelende situatie en ik ken natuurlijk niet de hele situatie, maar even in een korte (en wellicht door de bocht) reactie: huis gaat verkocht worden? en je hebt een huurcontract? dan heb je huurbescherming. Er zijn wel mogelijkheden om je eruit te krijgen natuurlijk. Maar misschien kunnen ze vervangende woonruimte aanbieden of je uitkopen. Laatste schiet je misschien niet zoveel mee op, maar geeft wel financieel misschien iets van lucht.

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @lizzy1986 mijn gezin daar geniet ik het meest van hun zijn mijn liefde en leven.
    @mejosje jammer genoeg hadden we een huurcontract van 3 jaar.. dus huurbescherming houd daar mee op en finacieel heb ik het zodanig gelukkig opgelost dat we er wel aardig in de maand hebben hoewel er geen gekken kosten moeten komen enzo..

en particulier gaat gewoon echt niet 9 van de 10 zijn studenten huizen willen ze je niet met je kind.
    mogen geen huisdieren komen.
    of het is gewoon kei duur jammer genoeg.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

ojee wat een pech, helaas kunnen wij kwa pech elkaar wel de hand schudden!

Ik wacht ook op mijn 7 goede jaren, ben benieuwd waar ze blijven... maar wat er ook gebeurd... altijd blijven lachen ;)

of iig proberen te lachen!

suc6!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al gekeken of er een plekje tijdelijk te huur is... kijk op marktplaats.. huur direct.. misschien is er een makelaar in de buurt die een huis te huur heeft staan. Google op woning te huur en je woonplaats.. (of een plek in de buurt)

7. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

hey wat naar allemaal. sms loopt echt alles tegen.
    maar moet een huisbaas je niet een andere woning aanbieden als ze zulke beslissingen nemen? ik zou eens uitzoeken wat zijn plichten zijn!
    iig heel veel sterkte!

8. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    behalve een maand opzecht termijn heeft ie niet aangezien het contract over is en stilzwijgend verlengt is jammer genoeg..
    en particulier is niet te doen want het is gewoon te duur marktplaats kijk ik 1 keer per dag op en makelaars daar beginnen de huurprijzen pas op de 800 euro exclusief. en de echte kamers en studentehuizen krijg je geen subsiedie voor. en wonen met 2 honden 2 katten en een terrarium en kleintje en manlief op 10 m2 gaat gewoon niet..
    maar wel bedankt voor het meedenken

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Volgens mij hadden we een tijdje terug ook zo'n soort topic.
    Meiden vergeet niet dat er tussen de vervelende dingen door ook hele mooie dingen zijn gebeurt die veel belangerijker zijn in het leven.
    Namelijk zwangerschappen, krijgen van kinderen, houden van partner en de onvoorwaardelijke liefde van en voor je kinderen.
    Hier kan geen kapotte koelkast, leeg bord, lekaage en ga zo maar even door tegen op...lijkt me?!

10. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    er zijn ook zeker wel mooie dingen maar als je keer op keer dingen negatief op je dak krijgt is het niet meer leuk.
    en de positieve dingen zie ik nog gelukkig.
    maar ik snap niet dat nederland zo belachelijk omgaat met de burgers.
    ik wil mijn verleden vergeten verder gaan met mijn leven maar door sommige dingen blijf ik hangen kan ik niet vooruit..

Deel Deze Pagina