oke..en dan word mn drolletje zacht ? ik ga het zo maar nemen alvast of zal ik wachten tot morgen ochtend ? ben anders zo bang dat ik de hele nacht op de wc zit..
Een glas jus d'orange met een grote eetlepel olijfolie wil ook nog wel eens wonderen doen. Na mijn bevalling zat ik ook helemaal verstopt en toen hielpen de huis tuin en keuken middelen helaas niet en kreeg toen van de huisarts forlax. Dat zijn zakjes die je moet oplossen in water en toen ging het opeens een stuk makkelijker!
betere drogist ( meeste dio drogisterijen zullen het sowieso hebben, staat achter de balie bij medicatie). wat ook wel eens wil helpen als je toevallig aambeien zalf in huis hebt, dat op he anus smeren net zoals normaal, maar dat verdoofd en stimuleert tegelijk. als je er veel last van hebt inderdaad lijnzaad in kwark/ yoghurt.
ja idd mijn vriendin is nu 9 weken zwanger en heeft onwijze last gehad van obstipatie dat ze naar de hap is gegaan en ze heeft daar een hoe noem je dat ookal weer? klysma gekregen.. nu is ze er helemaal van af .. ik ga eerst de huist tuin en keuken middelen gebruiken , hopelijk is dat genoeg.
bij mij werkt psyllium vezels beter als movicolon , die ik voorgeschreven kreeg bij obstipatie tijdens zwangerschap.
ik had net opgezocht dat rozijnen ook laxerend werken .. dus heb de rozijnen van mijn dochter net opgegeten haha
Ik had er echt heel erg veel last van in het begin van mijn eerste zwangerschap. Zo erg dat ik het er echt niet meer uit kreeg. Van alles geprobeerd. Uiteindelijk op mijn werk latex handschoentjes meegenomen en je raadt het al....met wat vaseline er gewoon uit moeten peuteren. Er zat zo'n enorme prop ondertussen in. Oh heerlijk toen kon ik weer poepen... Sterkte meid, ik weet hoe het voelt.... Oja en vooral ook je tijd nemen om te poepen, niet te snel klaar willen zijn
oh wat erg zeg ! dat wil ik dus graag voor zijn door al deze huis tuin en keuken tips te gebruiken haha ik heb het eigenlijk nog nooit gehad ! ik denk dat het komt omdat we zoveel gegourmet hebben de laatste dagen
Aiii vervelend zeg! Hier ook in de zwangerschap flink last van gehad en toen klysma's gehad, niet fijn!!! Je zou de dokter kunnen bellen voor Movicolon ofzo (van die oplosbare poederzakjes) Dit helpt goed als het nog niet te verstopt zit!
Als acute oplossing hielp wee appels en een sloot koffie wel (hier toch) maar voorkomen is natuurlijk beter dan genezen. Fijn, die feestdagen.. Succes
oohhwww hahahaha ik snap um al ja sorry hoor het is ook alweer zo laat haha. oke dan ga ik nu tellen en moet jij je verstoppen
@Lady ja ik kijk het nog even aan want het is nog niet zo dat ik onwijze buikpijn heb ofzo daarom ga ik nu dit eerst proberen en anders volgende week maar de dokter vragen @Laravalk ik ga morgen ochtend ook koffie proberen op mijn lege maag normaal werkt dat altijd wel ja