help ! ik zit verstopt !

Discussie in 'De lounge' gestart door Michiee, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

oke..en dan word mn drolletje zacht ?:p
    ik ga het zo maar nemen alvast of zal ik wachten tot morgen ochtend ? ben anders zo bang dat ik de hele nacht op de wc zit..

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Een glas jus d'orange met een grote eetlepel olijfolie wil ook nog wel eens wonderen doen.

Na mijn bevalling zat ik ook helemaal verstopt en toen hielpen de huis tuin en keuken middelen helaas niet en kreeg toen van de huisarts forlax. Dat zijn zakjes die je moet oplossen in water en toen ging het opeens een stuk makkelijker!

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Nee ik zat niet de hele nacht op de wc hoor,zat wel de hele nacht met een baby aan mijn tiet haha:D

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

betere drogist ( meeste dio drogisterijen zullen het sowieso hebben, staat achter de balie bij medicatie).

wat ook wel eens wil helpen als je toevallig aambeien zalf in huis hebt, dat op he anus smeren net zoals normaal, maar dat verdoofd en stimuleert tegelijk.

als je er veel last van hebt inderdaad lijnzaad in kwark/ yoghurt.

5. Michiee

Michiee Niet meer actief

haha ja dat kan ook .. dat is gezelliger dan de hele nacht op de wc zitten haha

6. Michiee

Michiee Niet meer actief

ja idd mijn vriendin is nu 9 weken zwanger en heeft onwijze last gehad van obstipatie dat ze naar de hap is gegaan en ze heeft daar een hoe noem je dat ookal weer? klysma gekregen..
    nu is ze er helemaal van af ..

ik ga eerst de huist tuin en keuken middelen gebruiken , hopelijk is dat genoeg.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

bij mij werkt psyllium vezels beter als movicolon , die ik voorgeschreven kreeg bij obstipatie tijdens zwangerschap.

8. Michiee

Michiee Niet meer actief

ik had net opgezocht dat rozijnen ook laxerend werken ..
    dus heb de rozijnen van mijn dochter net opgegeten haha

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik had er echt heel erg veel last van in het begin van mijn eerste zwangerschap. Zo erg dat ik het er echt niet meer uit kreeg. Van alles geprobeerd.
    Uiteindelijk op mijn werk latex handschoentjes meegenomen en je raadt het al....met wat vaseline er gewoon uit moeten peuteren. Er zat zo'n enorme prop ondertussen in. Oh heerlijk toen kon ik weer poepen...

Sterkte meid, ik weet hoe het voelt....

Oja en vooral ook je tijd nemen om te poepen, niet te snel klaar willen zijn;)

10. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    theelepel olijfolie

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ben je al gevonden?

12. Michiee

Michiee Niet meer actief

ja heb ik gedaan net :D

13. Michiee

Michiee Niet meer actief

oh wat erg zeg !
    dat wil ik dus graag voor zijn door al deze huis tuin en keuken tips te gebruiken haha
    ik heb het eigenlijk nog nooit gehad ! ik denk dat het komt omdat we zoveel gegourmet hebben de laatste dagen

14. Michiee

Michiee Niet meer actief

wat gevonden ?

15. Metire

Metire Niet meer actief

ze zegt toch help! ik zit verstopt! :D

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja, was een grapje:D.
    Buiten alle tips die gegeven zijn, heb ik er geen. Vandaar;)

17. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Aiii vervelend zeg! Hier ook in de zwangerschap flink last van gehad en toen klysma's gehad, niet fijn!!!
    Je zou de dokter kunnen bellen voor Movicolon ofzo (van die oplosbare poederzakjes) Dit helpt goed als het nog niet te verstopt zit!

18. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Als acute oplossing hielp wee appels en een sloot koffie wel (hier toch) maar voorkomen is natuurlijk beter dan genezen. Fijn, die feestdagen..

Succes ;)

19. Michiee

Michiee Niet meer actief

oohhwww hahahaha ik snap um al :D
    ja sorry hoor het is ook alweer zo laat haha.

oke dan ga ik nu tellen en moet jij je verstoppen :cool:

20. Michiee

Michiee Niet meer actief

@Lady
    ja ik kijk het nog even aan want het is nog niet zo dat ik onwijze buikpijn heb ofzo
    daarom ga ik nu dit eerst proberen en anders volgende week maar de dokter vragen

@Laravalk ik ga morgen ochtend ook koffie proberen op mijn lege maag normaal werkt dat altijd wel ja

Deel Deze Pagina