Ik wens jullie het allerbeste, en ik hoop dat hij de waarheid heeft gesproken. Al bekruipt mij het gevoel dat hij het wat mooier heeft gemaakt in zijn voordeel? Waar rook is.....
Zo denk ik er ook over. Dit had hij ook meteen kunnen vertellen toen je naar de waarheid vroeg. Dat had hem een hoop narigheid bespaard en jou een heleboel tranen. Daarom geloof ik er eerlijk gezegd geen sikkepit van. Maarja, het is jouw keus en ik hoop van harte dat hij het waard is!
Ik vraag me idd ook echt af waarom hij dit niet gelijk heeft gezegd. Ik zou er wel moeite mee hebben zoiets te geloven.
Ik geloof er ook helemaal niks van. Maar ik wil jou wel nogmaals sterkte wensen. Of je nou besluit hem te willen geloven of niet, deze situatie zal verschrikkelijk voor je zijn.
Ik geloof er ook niets van! In een relatie hoort alles bespreekbaar te zijn, maar dat was het voor je man alles behalve. Mooi verhaal hebben ze nu saampjes bedacht. Jij weer even tevreden en kunnen ze voorlopig weer hun gang gaan. Er bestaat ook nog zoiets als EIGENWAARDE moet je zien waar je man jou allemaL voor heeft uitgemaakt. Ik begrijp dat je het graag goed ziet komen, maar dit gaat niet lang duren ben ik bang..
Jeetje wat een rotsituatie. Het is zo lastig als je nergens op kunt terugvallen. Ik heb niet alles gelezen maar ik zou gaan proberen je eigen leven te leiden met eigen contacten (bijvoorbeeld van school oid of via dit forum desnoods) want dat zal je sterker maken. Wees lief voor jezelf en verwen jezelf. Zet jezelf op een voetstuk. En dan zul je na verloop van tijd hem niet meer nodig hebben. Mocht je het dan nog een keer zat zijn dan kun je weg. Ik weet niet of je werkt of andere inkomsten hebt maar daar zou je ook naar kunnen kijken. Neem het heft in eigen handen en zorg dat je geen slachtoffer. Bent. Je kan het!
Dit dus. Als mijn vent me voor H**r en sl*t ?) enz zou uitschelden, terwijl hij degene zou zijn die me bedroog, dan stonden zn spullen op de stoep. Zo laat je je toch niet behandelen?! Heb met mijn ex ongeveer hetzelfde meegemaakt helaas. Alleen liet ik me dus echt niet zo behandelen, kom op meid, je verdient beter! Heel veel sterkte!
Het is goed en fijn dat jullie met elkaar gesproken hebben en er nu wat duidelijkheid is! Maar je schreef in eerdere berichten dat hij je uitschold voor h**r en sl*t en dat hij de rollen ging omdraaien, dat jij degene was die er andere mannen op nahield. Persoonlijk zou ik daar dus over struikelen. Ik zou nooit meer hetzelfde gevoel voor mn man kunnen opbrengen na zulke uitspraken. Maar misschien is het bij jou anders. Ik wens je het allerbeste!