Kun je zus niet even wegsturen? Dan zijn kleren naar buiten gooien en iets van extra sloten op de deuren zetten? Zodat ze niet meer maar binnen kunnen?
Hij moet weg en zn zus erachteraan! Niet jij. Wat wil je man nu precies, van twee walletjes eten. En zo doorgaan met zn 'huwelijk'? En jij hoeft je nergens voor te schamen, als er iemand is die zich hoort te schamen is het je echtgenoot wel.
Ik word er al giftig van als ik het alleen nog maar lees. Wat een stelletje apen zeg. Heel veel sterkte
Ik zou eerlijk gezegd, nu ik weet dat het een huurhuis is, zijn spullen en die van schoonzus eruit flikkeren. En dan nieuwe sloten op de deur. Zoek in ieder geval hulp en ken je rechten!
Hier sluit ik me volledig bij aan. Zijn ze beide nou helemaal van de pot gerukt? Wat een idioterie zeg dat je er uberhaupt overna denkt om zelf weg te gaan met je kids dat kan toch niet ? Hij moet opdonderen en zijn zus ook. Pleur alles op straat schop haar de keet uit en draai de deur op slot.
Ik zou even contact opnemen met de verhuurder (woningbouwvereniging) om te vragen wat jouw rechten zijn. Misschien kan jij gewoon in het huis blijven (en dat lijkt me de meest fijne oplossing voor de kinderen) en heb je het recht om die klaploper en zijn zus zo het huis uit te kiepen! Sterkte!
Ik was zelf weggegaan, maar ik heb makkelijk praten omdat ik wel een plek heb om op terug te vallen. Laat ze lekker stikken daar. Hij vreemdgaan en schoonzus hem ook nog eens helpen?! Bah! Moeten ze niet werken? Dan had ik dan lekker een maandvoorraad aan boodschappen gedaan, alle ramen en deuren en ramen op slot en hun kleding in de voor- of achtertuin gedumpt! Ook gelijk bij instanties aangeklopt dat je hulp nodig hebt met verhuizen etc. voor als het huis op zijn naam staat.
G!@#$%^& wat een kloot.zak en wat sterk voor je dat je er klaar mee bent. Ik hoop dat je snel een oplossing vind zodat je wat rust voor jezelf en je kids kunt krijgen. Dikke knuff
Jeetje wat heftig zeg, helemaal omdat die eikel niet weg wil gaan! Ik zou ook zeker niet weg gaan, probeer uit te zoeken wat je rechten zijn en zoek hulp bij instanties. Advies vertel hem dit niet.
Jeetje, ik heb geen tips maar wil je heel veel sterkte wensen. Ik zou hem er inderdaad ook uitschoppen en sloten vervangen. Hij heeft in dit geval weinig te willen en die zus ook niet. Denk ook niet dat je bij zijn ouders aan kunt kloppen? Als ze alletwee zo makkelijk denken zullen de ouders niet veel anders zijn denk ik... Pf... Ik klaag vaak over mijn sm maar ik heb momenteel ook huwelijksproblemen waar mijn man fout zit en zijn ouders staan toch mooi achter mij!
Bah! Echt wat vervelend en 2x! Je krijgt heel veel adviezen over sloten vervangen, (begrijpelijk dat zou ook mijn eerste reactie zijn) doe dit echter niet zonder toestemming van de woningstichting of iets... Weet niet hoe het in BE is geregeld, maat in NL mag dat niet zomaar en daar kun je een boel gezeur mee krijgen... Hij kan dat ook tegen je gaan gebruiken etc. In een evt. Strijd om je kinderen... Ik zou idd contact opnemen met de woningstichting. Om uitleg te vragen over je rechte .
Sloten vervangen lijkt mij geen optie als het huis op jullie beider namen staat. Immers mag dat niet en kun je erdoor in problemen raken bij een eventuele rechtzaak. Zorg voor een advocaat en probeer zsm een scheiding te regelen zou ik zeggen. En uiteraard wel zijn zus het huis uitzetten, want ik ga ervan uit dat zij niet op papier staat voor jullie huis.
Ik zou je willen adviseren eerst een advocaat te bellen voor advies. Wat is verstandig nu te doen, ook met het oog op de toekomst. Ga geen dingen doen als het huis verlaten, of sloten vervangen voordat je weet wat de consequenties kunnen zijn. Sterkte..
sterke is het niet een optie om even tijdelijk een hotel met je kids in te gaan en dan een advocaat te bellen voor verdere opties dan zit je iedergeval vanavond niet met hem in een huis
Had dus mooi zijn spullen buiten gesmeten hoor! Desnoods zijn zus even gewaarschuwd dat als ze ze niet buiten de kast laat je er een flesje spiritus overheen smijt op de stoep en er 'perongeluk' een lucifertje bij gaat houden. Zijn ze nou besodemietert!? Had ie zijn schlemiel maar in zijn broek moeten laten. Dan had hij ook zijn spullen niet hoeven pakken toch?
Wel een begrijpelijk reactie, maar niet de meest handige met het oog op de toekomst. Het recht in eigen hand nemen is nog altijd niet legaal (gelukkig).
Het gaat enkel over zijn kleding. Aangezien ze getrouwd zijn denk ik dat ze het recht heeft om minstens de helft te verbranden. Sorry, maar ik zou echt woedend zijn en worden. Misschien ben ik dan een beetje impulsief hoor. Maar hoe komt hij erbij om haar zo respectloos te behandelen en vervolgens nog doen alsof ze achterlijk is ook? Mijn schoonzus had zich er al helemaal niet mee hoeven bemoeien, want dan had ze zelf per direct der koffers kunnen pakken.
Plaatsvervangende woede? Ik zou denk ook zo reageren Vind dat jou man heel respectloos is TS, eerst gaat hij vreemd (2x!) en vervolgens wilt hij je niet met rust laten.. Persoonlijk zou ik ook altijd achter mijn zus/broer staan, maar ik zou dit absoluut niet accepteren!! Ik had m'n schoonzus geholpen met spullen inpakken denk ik.
Ik zou blijven, crisisopvang is ook niet alles (spreek uit ervaring) daarbij maakt hij de fout om vreemd te gaan dus waarom zouden jij en je kinderen weg moeten gaan. En als hij niet weg wil slaapt ie maar op de bank! morgen gelijk de woniingbouw bellen wat je rechten zijn en scheiding in gang zetten! wat een *****! heel veel sterkte