Dit is zeker wel slim maar als jij aangifte wil doen, merk je aan je man ook wel of het klopt. Hij valt door de mand uiteindelijk toch? Als ze alles gaan uitzoeken.
Ach meissie toch... Wat vreselijk allemaal dit.. Ik hoop echt dat wat jou man zegt waar is en jullie hieruit kunnen komen want dit is gewoon niet te doen. Wanneer het inderdaad klopt dat zij hem stalkt dan zou ik aangifte gaan doen. Volgens mij is het praten nog niet over tussen jullie, ik wens jullie beide dan ook veel kracht toe in deze periode! *digi knuffel*!!
hey dames idd het zit me nog steeds niet lekker...ik heb weer de hele nacht niet geslapen alsook spoken er steeds vragen door mijn hoofd....ik wil antwoorden maar ik krijg ze niet!!:x aan die vrouw wil ik ook niets meer vragen want ik weet niet wat waar is en wat niet...mijn man kan ik ook niets meer vragen want voor hem is het hoofdstuk afgeloten nu wil ik graag weten waar ze woont. ik heb haar gsmnummer en enkel een voornaam. Ook de regio waar ze woont weet ik maar verder niets. Kan ik het adres alsnog terugvinden??
Dat is een goede als het echt zo is laat hij je gewoon aangifte doen. Vraag bij je provider of ze ver bel en sms verkeer tussen de nummers kunnen achterhalen
Ik vind het kwalijk dat jou man het nu al ziet als hoofdstuk afgesloten.. Dat klinkt niet goed.. Hij heeft jullie leven in 1 dag compleet op de kop gegooid en hij verwacht dat dat binnen 3 dagen weer goed is en jullie verder gaan alsof er niks is gebeurd? Dat kan natuurlijk niet he.. Dit heeft tijd nodig, veel tijd en voornamelijk veel begrip van zijn kant. En praten, veel praten, alles op tafel. Anders lijkt mij niet dat het gaat werken.. Is het niet zinnig voor jou om er even een paar dagen tussenuit te gaan? Even rust en lekker dingen voor jezelf doen? Misschien vind je dan wat meer rust..
De provider van die vrouw gaat echt geen naw gegevens verstrekken zolang jij de contractant niet bent. En ook niet hoeveel verkeer er is geweest tussen beide.. Dat mogen ze niet.. Kun je niet op jou man zijn rekening? Dan print je ze uit en kun je gaan strepen of hij ook contact met haar heeft gezocht..
Jeetje wat een verhaal! Ik vind het ongelovelijk, maar ik neem aan dat zijn zussen enzovoort niet allemaal meegaan in dat verhaal!
Hoofdstuk afgesloten???? Euh.....wordt ie boos of raakt ie geirriteerd als je verder vraagt? Zo ja, dan zet ik hele grote vraagtekens bij het verhaal. Want als ie echt met jullie verder wilt zullen er voor jouw rust ook antwoorden moeten komen. En als hij dan niet wilt praten geeft mij dat aan dat hij bang is dat de waarheid achterhaald wordt. Sorry maar ben zelf ook bedrogen geweest en meneer had het ook afgesloten, maar ik niet, ik kreeg mijn antwoorden en meneer ging gewoon door bleek achteraf.
het zit me allemaal niet goed ik ben compleet in de war..weet nu eigenlijk niet meer wat ik moet geloven of juist niet!!!! pffff ik heb er genoeg van....
Voor hetzelfde geld heeft hij de telefoon van die andere vrouw gebruikt en die smsjes gestuurd (ja er zijn van die gehaaide mannen, heb met zo ene samengeleefd...:x)
nee zijn zussen vertellen echt de waarheid!!! alleen aan zijn verhaal twijfel ik enorm ook omdat zij zoveel dingen zegt...maar hij zegt dat zij het enkel doet om ons uit elkaar te drijven...hij zegt deze keer niets te hebben gedaan en daar is waar het schoentje knelt....ik wil hem geloven maar ik kan het niet...ik weet niet waar ik moet met mijn gevoelens...ik weet het echt allemaal niet meer
Antwoorden eisen! En als jouw gevoel zegt dat er iets niet klopt, is het helaas vaak zo. Ik hoop echt voor je dat het verhaal klopt. Sterkte!!
ik krijg ze niet... zeker niet van hem...hij zegt dat hij alles heeft verteld en ik maar zelf moet uitmaken of we doorgaan of niet...hij wil er niets meer over horen omdat dit voor hem een gesloten hoofdstuk is aan haar wil ik niets meer vragen want dat zijn het dingen waarin ze zegt hoe goed ze het hadden enz heeel veel kwetsende dingen...zijn ze waar??? ik weet het niet
Als hij verder niks wil zeggen betekend dat niet veel goeds ben ik bang.. Er klopt hier gewoon iets niet.. Als hij het er verder niet meer over wil hebben zou ik me sterk afvragen of jullie relatie wel goed is. En ik zou zelfs weggaan. Jou makkelijk de keuze geven om zelf te bepalen of je weg wilt is natuurlijk heel makkelijk.. TE makkelijk.. Hij moet zijn best gaan doen en als hij dat niet wil dan denk ik dat hij liegt en hij wel wat met haar heeft, of een ander, en daarom niet wil praten..
Ik zou de vrouw vragen of ze nog iets heeft liggen van hem of recente foto's ofzo. En ja dat is pijnlijk maar voorgelogen worden ook denk ik...
Probeer eens als buitenstaander, je eigen verhaal te lezen.. Dan zal je zelf misschien ook inzien dat er weinig van klopt. Waarom heeft hij nooit aangifte gedaan bijv., van stalking? Als dit al zolang speelt....dan had hij toch zelf al lang open kaart gespeeld met jou, om zijn onschuld te bewijzen zeg maar.. Als mij dit ten onrechte aangedaan zou worden, zou ik dat echt niet zo lang kunnen verzwijgen hoor voor mijn man. Evenals zijn zussen...knap dat ze het al die tijd voor je verborgen hebben kunnen houden. Sterkte!
zijn best doet hij wel...hij is supellief, geef me af en toe een knuffel/zoentje, zegt dat ik en de kinderen zijn alles zijn, hij superveel van me houdt, complimentjes, als hij ziet dat ik me niet goed voel, komt hij me troosten enz... maar iets vreet aan mij...het knaagt!!
Ik denk dat lioness de beste tip geeft, lees je eigen verhaal eens alsof het van een ander is.. Er knaagt iets zeg je, dat klopt niet!! Je gevoel heeft bijna altijd gelijk!
Kom je terug van vakantie of zakenreis, krijg je geen toestemming om je eigen huis te betreden. Nee, dat lijkt me niet.