help ik zit zo in de put (bedrogen)

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ik moet er eigenlijk bij zeggen dat we een strikt geloof hebben. Over wat er in een huwelijk gebeurt en al daarbuiten wordt eigenlijk niet over gesproken...het wordt een beetje gezien als genant/taboe/schaamte...en eigenlijk weten 3 zussen het van de 5 naar 2 ervan stuurt ze smsen. Blijkbaar heeft haar zus op school gezeten met mijn schoonzus. ik wil hier heel graag over praten, ik wil meer weten maar ze houden ook een beetje de boot af...ook het feit het hun broer is ookal is hij fout en gaan ze er niet mee akkoord vinden ze dat ik gelijk heb, zullen ze nog zijn kant kiezen hoe hard het ook is...

2. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ik weet nu echt niet wat ik moet doen....twijfels, twijfels, twijfels

tips??

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou zeggen dat hij per direct zijn mond los kon gaan doen, geloof of niet. Hij bedondert jou en dan pik je het al, vervolgens denk je dat hetzelfde gebeurd, hij zegt dat het onzin en praat verder niet meer, echt respectloos naar jou toe..

Als hij niet wil praten, zou ik, weggaan. En hen lekker in zijn sop gaar laten koken.. Wat een flapdrol..

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    meid toch :( ...

ik heb iets soortgelijks meegemaakt vroeger (maar wij hadden gelukkig nog geen kinderen)
    ik ben toen na de tweede keer dat hij me bedroog terug naar mijn ouders gegaan. hij vertelde mij ook NIETS niet alles in ieder geval en ik werd er echt GEK van iets in mij zei dat het allemaal niet klopte maar ik kreeg gewoon geen antwoord.. dus ben toen echt vertrokken... maar in jullie geval zijn er natuurlijk kindjes dat is een pak moeilijker... heb je echt geen vriendin of zus of ... iemand die GEEN familie of kennis van je man is waar je terrecht kan?? ik hoop dat je de juiste keuze maakt meid
    maar eerlijk gezegd .. het verhaal dat je hier verteld klinkt echt niet goed ... hij liegt en verzwijgt nog veel voor je denk ik. :(
    ik hoop voor je van niet natuurlijk

succes meid :( .. ik leef met je mee !

5. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Inderdaad, hij moet blijven praten. Hoe komt hij erbij dat hij het daarin voor het zeggen heeft? Nee meid, alleen jij kan in deze hierover beslissen. Ik zou het echt van hem gaan eisen, hij komt er zo te makkelijk vanaf en dat mag je hem heel duidelijk maken. Uit je twijfels naar hem toe.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    als jij als hoofdbewoner staat ingeschreven op het adres had ik je man en schoonzus verzocht het huis te verlaten. als dat niet het geval is zou ik even de woningbouw bellen voor advies... en eens kijken o je particulier kan huren.... zou in ieder geval wel stappen ondernemen!

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid voor jou, verschrikkelijk! Kan je geen contact zoeken met de dame in kwestie, haar uitleggen dat je man zegt dat zij hem stalkt, en de vrouw zelf zegt dat ze een relatie hebben.
    Maak een afspraak met haar, en vraag haar om foto's of andere dingen te laten zien waar uit blijkt dat ze idd een stelletje zijn.
    Zijn ze echt een stelletje, dan mag ze hem hebben (althans ik neem aan dat je hem dan niet nog een kans wil geven)

Ik ben bang dat zulke mannen niet veranderen..
    Heel veel sterkte er mee..Vind het heel rot voor je:x

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik geloof hem voor geen meter!
    Jullie zijn Islamitisch toch? Ik zou eens met de Iman praten en vragen om advies.
    En dat prateen taboe is in het geloof in onzin, enige wat taboe is aan deze hele situatie is dat hij je bedrogen heeft.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

In deze situatie zou ik een ultimatum stellen. Als je man volhoud dat hij niets gedaan heeft en zij haar echt stalkt (dit kan he genoeg rare mensen op de wereld) dan mag hij ook aangifte gaan doen waar ik bij zou zijn! Doet hij dit niet dan weet je al genoeg ;)

10. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannen kunnen altijd goed slachtoffer spelen.
    Jmmr dat je geen familie hebt.
    ik had mijn kinderen gepakt en zou direct naar me ouders zijn geweest.
    De enige reden waarom zijn zussen niet willen praten is uit eer voor de familie.
    jmmr dat hij niet meer zijn best doet om het goed te praten.

11. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Als je man niet wilt praten over de situatie, zou ik er voor kiezen om de kinderen te verzamelen, spullen mee te nemen en te vertrekken. Al zou dat maar tijdelijk zijn.
    Neem even rust en afstand van de situatie, zonder je man en schoonfamilie. Dan bedenken wat je wilt. Natuurlijk hou je veel van je man en wil je bij hem blijven voor de kinderen. Maar als hij niet wil praten, over iets wat gewoon duidelijk nog niet is afgesloten, wil hij niet voor jullie relatie vechten.
    Als hij echt echt echt van je houdt, blijft hij wel praten en wil dan ook echt wel werken aan de relatie tussen jullie beiden. Van wat ik nu lees, is dit niet het geval.
    Dat er nog altijd iets knaagt bij je, is ook geen goed teken.

sterkte meid. dit is een hele moeilijke tijd.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Het lijkt erop alsof hij niet echt z'n best doet om uit te leggen dat het niet is wat je denkt.
    En als ik gestalkt zou worden zou ik zeker aangifte doen... Vreemd dat hij wordt gestalkt en er niks mee doet.

13. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Verschrikkelijk!

Ik denk ook dat er iets niet klopt!
    Fijn dat voor hem het hoofdstuk gesloten is.. Maar hij is helaas niet diegene die dat kan! Hij heeft dit gedaan, niet jij..
    Jij bent totaal onschuldig dus je mag minstens antwoorde verwachten. Al stel je 100x de zelfde vraag! Dan hoort hij hem 100x te beantwoorden.

Als hij er niet over wilt praten ben ik bang dat er iets niet klopt. Bedoel, als hij zo graag wilt dat je blijft, jij de enige bent blablablabla, doe je er toch alles aan om dat te laten blijken? En niet extra lief doen, of kusjes geven..

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Het hoofdstuk afsluiten? Ha dat meent ie. Als hij het hoofdstuk écht had afgesloten dan was hij niet blijven vreemd gaan met zn vriendinnetje.

Blijkbaar geeft hij zn vriendin de verkeerde signalen af, dat zij hem niet met rust laat. En is zij even naïef, als jij (geweest). Hij eet van twee walletjes en laat elk in de waan dat hij voor haar gaat. Dit is mijn conclusie op dit verhaal.

Je zegt dat een schoonzus bij haar in de klas/school heeft gezeten. Via haar kun je toch in contact komen met die meid. Weet niet of dat wat zal opschieten maar haar zeggen dat je haar gaat aangeven voor stalking bij de politie mocht ze niet stoppen met al haar smsen naar hem en je schoonfamilie toe.

Maar eigenlijk denk ik dat je vent de enige is dit dít kan stoppen. Zolang hij haar in de waan laat en elke keer naar haar toe trekt, zal dit aan de gang blijven. Het enige hoofdstuk dat op dit moment afgesloten moet worden is zijn relatie met die meid. En daarna moet hij jouw vertrouwen weer terug winnen en dat kan zeker niet binnen een paar dagen zoals hij aangeeft!!!!!!

Ik begrijp dat je van hem houdt, maar laat niet over je heen walsen. Je moet er eigenlijk een paar dagen tussenuit, erover nadenken wat je wilt, en er rekening mee houden dat hij alsnog in contact met haar blijft en jou daarna weer met mooie woorden en kusjes slijmt. Door te zeggen dat dit (geslijm zo noem ik het) je ontzettend veel doet, zegt al een beetje dat je hem wéér aan het vergeven bent, en hier maakt hij lekker misbruik van.

En je zegt dat hij slim is om zn werktelefoon te gebruiken, nou slim wil ik hem niet noemen, wel iets anders maar denk niet dat ZP dit op prijs zal stellen, dus houd ik het voor me. :)

Sterkte en succes.

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Lieve meid, weten zijn zussen wie die smsjes gestuurd heeft?
    Wie de telefoon in handen had?
    Je man kan best bij die andere vrouw via haar telefoon die smsjes naar zijn zussen verstuurd hebben.
    Puur om iedereen om de tuin te leiden (een kat in het nauw).
    En zijn zussen geloven het. (wat niet heel vreemd is dan).
    Het komt vergezocht over, maar ik heb het meegemaakt dat sommige mannen echt zulke rare sprongen maken.
    Zeg hem dat hij samen met jou aangifte moet gaan doen en dat jullie niet zijn uitgepraat, wil hij dit pertinent niet en wordt ie zelfs boos dan zou ik als ik jou was de kids en spullen verzamelen en gaan.

16. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    En dat je man niet wil praten, zegt inderdaad alles. Die is echt gek, sorry hoor. Je kunt je vrouw toch niet jaren lang bedriegen om dan uiteindelijk te zeggen dat je er niet over wilt praten?

Laat je niets wijsmaken door 'm. Een sluwe vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Heel eerlijk: ik denk dat hij jullie beide voor de gek houdt en haar gewoon gebruikte voor seks en deed alsof het meer was tussen hen. Misschien heeft hij het proberen af te kappen en blijft zij pushen omdat ze het niet begrijpt waarom hij haar zo behandeld ineens.
    Klinkt hard en sorry daarvoor maar dat gevoel krijg ik van het verhaal.

18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Sterkte meid!
    Ik vind het een vreemd verhaal en zou hem zeker niet geloven.

19. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Meis volg je gevoel!
    Je gevoel zegt dat er iets niet klopt aan zijn verhaal, volg dat!
    Ga het proberen uit te zoeken.
    Ook ik denk dat de beste manier om meer duidelijkheid te krijgen toch echt is....contact opnemen met die Lies.
    Laat haar maar bewijzen sturen van het contact tussen hun. En dan vooral sms'jes die je man naar haar heeft gestuurd.
    Heeft ze foto's, wanneer ontmoeten ze elkaar (klopt dat met dagen dat je man weg was).
    Het is sowieso heel apart dat het contact via zijn werktelefoon gaat! Waarom niet via zijn privé mobiel? Omdat hij het wil verbergen!

Eerlijk ik denk dat er een kleine kans is dat je man de waarheid spreekt.
    En zijn zussen, die zullen toch voor hem kiezen en achter hem staan(zeg je zelf). Dat houd voor mij in dat ze dus ook mee liegen, okal vinden ze dat misschien helemaal niet leuk.

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee dat is (helaas) strafbaar. Ze zijn getrouwd, dus het is ook zijn huis.

Deel Deze Pagina