help ik zit zo in de put (bedrogen)

Discussie in 'De lounge' gestart door namoli, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0

Dit is inderdaad mijn steun....bedankt dames tijdens deze moeilijke dagen!!!

2. Marietje25

Marietje25 Actief lid

7 nov 2013
    161
    21
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik heb heel het topic gelezen en wil je ten eerste heel erg veel sterkte wensen. Dit soort acties van je man verwacht en wil je niet. Tips heb ik ook niet voor je, je zult hier zelf heel erg goed over na moeten denken en zelf beslissen wat JIJ wil. Ik heb hele goede tips/antwoorden voorbij zien komen, maar toch ben jij degene in deze sh*t, wij niet. Het is onmogelijk om je in zo'n situatie te verplaatsen als je er niet zelf in zit. Jij kent jouw man het best, evenals de situatie.
    Gelukkig zijn er hier op het forum genoeg lieve mensen die met je willen "praten" of je steun willen geven, al is het via een berichtje. Ik denk dat dat een mens veel goed kan doen.
    Nogmaals heel veel sterkte, en bedenk je goed welke keuze je maakt. Het is jouw leven waar je voor kiest/gaat kiezen en daar moet je goed over nadenken tussen alle emoties door (en dan hebben we het nog niet over de kindjes...). Lijkt mij verdomd lastig, maar je zult écht een keuze moeten maken. Zo verder aanmodderen maakt je kapot.

Toch wil ik je wel 1 tip meegeven, probeer je niet teveel bezig te houden met dat loeder. Ik snap dat je haar adres etc wil hebben, maar je maakt het voor jezelf alleen maar moeilijker en ingewikkelder (makkelijk praten maar het is echt zo).

Dikke knuffel

3. bereke

bereke Niet meer actief

Echt verschrikkelijk voor je! Ik hoop dat je toch snel duidelijkheid krijgt want dit is echt klote he! Sterkte!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik vind het echt heel verschrikkelijk voor je. Maar toch wil ik 1 ding zeggen. Je legt veel schuld bij haar, terwijl de enige echte dader jouw man is in dit verhaal.

Geloof asjeblieft niet dat ze hem stalkt! Want dan zou ze never nooit niet sturen dat ze het vlees heeft gehaald. Dit klopt zo van geen kanten en als je man (en zijn zussen) beweren dat hij gestalkt wordt dan wordt je nog steeds bedrogen.

Hopelijk vind je de kracht om hier doorheen te gaan.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Oh lieverd toch, wat een hel van een situatie......
    En hij, die jou in deze situatie gebracht heeft, wil niks doen om je eruit te halen(dit zegt toch al genoeg over zijn gevoel naar jou toe?!)
    Hij heeft gezegd dat hij wel weg zou gaan, maar dat dit pas vrijdag(dus vandaag) zou kunnen.
    Meis laat hem iig tijdelijk weg gaan. Zo kan jij even met jezelf zijn en nadenken wat je gelooft, wat je wil enz.
    Je hebt die ruimte echt nodig meis, die confrontatie met hem steeds.....
    Ook vind dat je heel veel negatiefs en schuld bij die vrouw neerlegt, wat ik voor 100% kan begrijpen. Toch is de grootste boosdoener je man, niet die lies.
    Wat ik ook zat te denken.......
    Je zegt dat zij al van de vorige keet jou nummer heeft(heb ik dat goed gelezen?) dan had ze jou toch ook berichten gestuurd om jullie uit elkaar te krijgen. Ik bedoel dat werkt beter dan zijn zussen sms'en.

Naast wat je man gedaan heeft en dat zelf 2x behandelt hij je ook nog eens heel slecht op dit moment!

Echt meis weet wat jij en je kinderen waard zijn! Je verdient een lieve zorgzame man die je nooit pijn zou willen doen. Een man die oprecht en eerlijk is en die je trouw is. Je kinderen verdienen een moeder die goed in haar vel zit. Ook verdienen ze het om een goed voorbeeld te krijgen van relaties. Waarin ze zien dat je elkaar met respect behandelt. Dat je eerlijk bent en er voor elkaar bent.
    Maar ook dat als dit niet het geval is(wat nu natuurlijk zo is) dat je genoeg zelf respect en eigen waarde hebt om op te stappen.

Een hele dikke knuffel meis, ook ik weet uit ervaring hoe vreselijk je je waarschijnlijk voelt. Zowel geestelijk als lichamelijk.

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ook ik heb alles gelezen en helaas zelfde mee gemaakt. Gelukkig hadden we geen kinderen. Mannen kunnen ongelooflijk goed liegen!!! Mijn Ex ging zo ver dat ik bijna opgenomen moest worden omdat ik psychisch bijna instorte en ik zo vreselijk aan mezelf twijfelde want jeetje hoe kan het dat ik het zo fout zie. Echt geloof mij mannen gaan heel ver.
    Toen we uit elkaar gingen is zijn vriendin zelfde dag nog bij hem ingetrokken :x

Als ze jou nummer al had waarom heeft ze jou niet allang smsjes gestuurd. Als ze zo graag wil dat jullie uit elkaar gaan had ze jou alle smsjes moeten sturen ipv de zussen.

Het beste is als hij weg gaat, jij hebt ruimte nodig om na te denken. Want zolang je bij elkaar bent kan dat niet.

Heeeeel veel sterkte!!!

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier sluit ik me volledig bij aan..
    Heel veel sterkte ts :( *knuf*

8. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Wat nu...nog steeds knallende ruzie...nu beschuldigd hij mij dat ik affaires zou hebben gehad...zeker 2...en dat ik het zeker allang wist dat hij terug contact met haar had. Maar dat ik spelletjes speel. Hij vindt dat ik hem constant uitdaag. Hij vindt het nu goed dat we uit elkaar zijn want ben toch niet goed genoeg. Ben maar een slet en een hoer. Zijn hele affaire vindt hij maar "en dan"

Nu ben ik nog meer gekraakt...kan er niet meer tegen...

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Typisch een manipulatieve man... De schuld bij jou neerleggen om het maar niet over zijn slechte gedrag te hebben... Trek je er niks van aan en sodemieter hem get huis uit!!

Je laat je veel te veel manipuleren!!

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik denk dat het nu beter is dat je wat spulletjes gaat pakken en met je kinderen naar de crisisopvang gaat.

Beter voor jezelf en voor je kinderen, want dit escaleert.

Een hele dikke knuffel voor jou :(

11. Islah

Islah Niet meer actief

Het is toch belachelijk dat het slachtoffer dus TS in dit geval het huis moet verlaten? Dat doet hij zelf maar hoor!

12. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    nou wat een loser! ik zou vertekken meis naar een of andere vrouwen opvang!
    hij gaat het nu zo spelen dat jij de schuldige bent! geloof me bin there done that!!
    hij gaat vast nog verder en straks word je nog emotioneel mishandeld
    ik ken die types!
    heb je al eens ge-informeerd waar je terrecht zou kunnen?

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    gaat m niet worden hoor doet hij niet,typetje egoist!!

14. Islah

Islah Niet meer actief

Ik denk dat TS haar eigen situatie wel het beste kent. Sorry maar vind het een beetje raar dat ze nu zo word gepusht om naar een of andere opvang te gaan... Juist de dader moet weg en niet het slachtoffer.

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    pfff wat een verhaal! ook ik ken deze situatie helaas en weet hoe je je voelt! toen ik erachter kwam ben ik nog 2 jaar lang doorgegaan met onze relatie, uiteindelijke begin dit jaar de knoop doorgehakt, heb een huis gezocht en binnen een week ben ik met de kinderen verhuisd. het doet ontzettend veel pijn maar je zult echt voor jezelf moeten nagaan of je hier mee kunt leven? ik kon dat niet. voel mij te goed me zo voor gek te laten zetten.

lieve meid heel veel sterkte en denk goed na!

16. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

ja maar dat gaat hij never nooit niet doen,ik ken die types.
    en zijn zus woont daar ook nog.
    geloof mij,die man zal nooit veranderen

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vertrekken naar een vrouwenopvang? ben je gek! neem je tijd en zoek een leuk huisje... laat hij tot die tijd maar ophoepelen! je kinderen horen in hun veilige thuishaven te blijven totdat je wat anders gevonden hebt! je gaat toch zeker niet voor zo'n loser naar een vrouwenopvang! niet doen hoor!!

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ja lekker blijven joh! je laten uitschelden voor hoer en slet,en ruzies maken waar de kids bij zijn;):$
    want tja ze zijn wel lekker thuis:$

19. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dit ga je niet menen :x ohmy hij probeert de schuld in jouw schoenen te schuiven terwijl HIJ de schuldige is. Nav dit bericht weet ik wel zeker dat zijn verhaal aan alle kanten rammelt en dat hij van 2 walletjes heeft gegeten.

20. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad ;)
    TS, ik zou ook wegwezen daar als ik jou was, trots is hier niet aan de orde, ook niet wie de schuldige is. Je moet je kindjes in veiligheid brengen en jezelf.

Deel Deze Pagina