help mijn meisje wil niet drinken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by hellen83, Nov 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    ik krijg deze week al weinig voeding er in maar nu wou ze net de avond fles ook niet werd boos huilen alsof ze pijn heeft

vanmiddag heeft ze in 2 keer 70 cc op
    tussen de middag 110 cc
    vanochtend 180 cc

maak me een beetje ongerust... wie weet raad?

liefs hellen

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja drionkt ook al een week of 2 heel erg slecht. Ook maar zo'n 100 tot 130 cc per flesje. Terwijl ze normaal flessen van 180+6 zo goed als leeg drinkt.

Maar ze is verkouden en waarschijnloijk komt er een tandje aan dus vandaar dat ze denk ik minder drinkt. Ook kwam ze weer 2x per nacht omdat ze dus overdag zo weinig dronk. Nu heeft ze vandaag voor het eerst weer goed gedronken en afgelopen nacht weer doorgeslapen.

Dus echte tips heb ik niet...

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre had ook zo'n tijdje
    maar het kwam weer goed na een week geloof ik :)
    Even volhouden en niet teveel dwingen!

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    eef heeft met 3mnd 2wk ook een drinkdipje gehad.. maar hoeveel flessen geef je? Eef krijgt nu 5 x 200cc (2x nutri + 3x gekolfde mm) ze laat de ene keer 40 staan, soms drinkt ze alles op..

heb je gekeken of ze spruw heeft? of misschien heeft ze last van lucht, boer je tussendoor? uhm.. andere voeding... heeft ze de 3mnd sprong al gehad?

moeilijk te zeggen.. denk drinkdipje..

5. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    van die sprong weet ik eigenlijk niet, heb nooit echt iets gemerkt van sprongetjes...

spruw is het niet heeft ze gehad en heeft nu ook volledig flesvoeding...

ze kreeg 3 keer 180/6 en 1 keer 210/7 dronk ze gewoon op soms 10 cc over.
    tot ze vorig weekend 3 dagen niet heeft gepoept dinsdag ochtend kwam het er met moeite uit en sinds dien gaat het drinken minder, maar we zijn ook sinds die dag volledig over op flesvoeding ipv fv bv fv fv en we zijn begonnen met uitbakenen...

misschien iets te veel van het goede maar uitbakenen gaat erg goed, en borst voeding is op...

hoop dat ze zo de late fles wel wil....

bedankt voor de snelle reactie alvast

liefs Hellen

6. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

Jun 16, 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Helaas hebben wij al een paar dagen precies hetzelfde.
    Vanmiddag ben ik met Lotti bij de huisarts geweest omdat ze ook niet wilde drinken. Ze blijkt een keelontsteking te hebben. We moeten haar nu 3 keer per dag een zetpil geven en vaker voeding aanbieden. Ik moet zeggen dat die zetpillen helpen. Het verzacht waardoor ze toch kleine beetje per keer wil drinken. Ze had wel steeds wat verhoging, daardoor had ik ook door dat er iets aan de hand was...

Share This Page