welke autostoel

Discussie in 'De lounge' gestart door snoet, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
  2. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Je links komen niet goed uit... Kijk maar eens. Je kan niet zien tussen welke je twijfelt.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Sowieso moet je gaan passen, het verschilt per kindje heel erg hoe ze in de stoel zitten

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hebben gisteren een andere autostoel gekocht, en je moet idd passen, we wilden eigenlijk de maxicosi want die was nu maat 59 euro, maar uit eindelijk toch (weer) de römer gekocht, daar zat ze beter in en de kwaliteit was ook een stuk beter. we hebben een langs slank kind en bij de maxicosi kon ze alle kanten nog op en nu zat ze er mooi veilig in.
    wel vin dik het raar dat je voor kleur soms 30 euro meer moet betalen, dus nu maar een zwarte genomen scheelde 30 euro op een rode

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij hebben de maxicosi tobi. helemaal geweldig! Heb hem op Marktplaats overgekocht want vindt het anders wel heel veel geld;)

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou persoonlijk nooit een 2e hands autostoel kopen. Je weet immers nooit of iemand er een ongeluk mee heeft gehad of niet en dan zijn ze niet meer veilig.
    Wij hebben nu voor beide kinderen een maxi-cosi priori SPS gekocht. Deze zijn verstelbaar, dus kunnen ook in ligstand en ze zijn ook nog erg goedkoop. Waren 189 euro, maar zijn nu 99 euro per stuk. Mijn dochtertje zit er erg goed in en ik vind ze ook nog erg mooi om te zien.

Maxi-Cosi Priori SPS | Autostoeltjes / autostoeltje | Baby-Dump

Deel Deze Pagina