Ik wil morgen effe de badkamer goed aan pakken Hebben douche cabine met kalk Nu zoek ik het topic van iemand die Was vergeten om het schoonmaak middel eraf tehalen En had dus paar uur of nacht erop gezetten en was de kalk weg.. Ik heb al geprobeerd te zoeken maar kan hem niet vinden Weet iemand welke topic ik bedoel?
Ik weet dat er laatst een topic was over de tip tegen kalkaanslag. Zelf gebruik ik glansspoelmiddel tegen kalk, dit werkte er goed toen ik achter liep met de douchedeur schoonmaken en daar erg veel kalk op zat. Ik doe glansspoelmiddel in een spuitflacon en spuit het erop, hele poos laten zitten (ik ga meestal beneden poetsen als het erop zit) en daarna afspoelen en droog maken.
Ik weet niet welke je bedoelt. Misschien was het azijn? Zelf gebruik ik ook glansspoelmiddel in een sprayflacon.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/511341-kalk-douche-cabine.html?highlight=douche+cabine+met+kalk
Ik heb geprobeerd met glans spoel middel Heeft een stuk gewerkt ma helaas zit er nog op.. Morgen ma weer wat anders proberen 😜 iemand nog tips
Heb dit al gebruikt: HG glasreiniger HG prof kalkverwijderaar Blue wonder HG schimmel en weerplekken reiniger Allesreiniger Badkamer reiniger Glasreiniger Ga nu maar azijn proberen