Roompot vind ik altijd wel fijne en ruime huisjes hebben Vaak kan je daar ook nog met een last minute wat leuks boeken maar snap dat je dat risico niet wil Lopen dat het dan weg is veel sterkte met je vader
Want anderen doen dat niet? Ik dacht dat jij het zo vervelend vond als ze met een groep richting 1 gingen. Deze persoon lijkt een ander idee te hebben van empathie en volgens mij komt er ook wat miscommunicatie voorbij. Ze krijgt niet eens de kans om duidelijk te maken dat ze op een detail reageert ipv op het geheel. Lekker empathisch hoor met zijn allen erop springen.
Ik weet niet of een hele groep hierop springt, ik heb zelf van 2 leden iets voorbij zien komen in een ander topic. En ik geef aan waarom ik het vervelend vind, topics worden haast onleesbaar met al haar reacties.
Er was al wat gezegd door iemand wat diegene vond van haar empathisch vermogen. Herhaling maakt het dan niet beter leesbaar.
Dit is idd een mooi en leuk park. De huisjes zijn ook mooi en goed onderhouden. Mijn zoon heeft zwemles gehad daar en ik heb er een tijdje gewerkt. En zoals @Mamafiets aangeeft, er is genoeg te doen in de omgeving.
Ooohhh... Zilverstrand België ziet er heel gaaf uit, ik heb hem in mijn favorieten gezet. We hebben geboekt! Klein Vink in Arcen. De recensies op internet waren heel erg wisselend, maar toen zagen we een hartstikke leuke bungalowtent voorbij komen en dat was nou net dat ik dacht; daar kan niet zo heel veel mis aan gaan. We hebben samen drie parken naast elkaar gelegd en de dames hebben deze gekozen, omdat er van alles te doen is. Thermaalbad Arcen ligt aan het park en dat sprak de meiden ook wel erg aan. Vanuit Venlo pakken we met gemak de trein naar Maastricht, Valkenburg of Duitsland. Qua afstand zit ik op 2,5 uur van huis af en dat geeft mij rust. Ik denk dat het goed is dat ik heb omgeboekt; mjin vader is vandaag bezocht door de huisarts. Hij heeft nu een longontsteking en ik heb vandaag de labuitslagen bekeken; die zijn niet heel erg rooskleurig te noemen. Morgen de huisarts even bellen om ze door te spreken. Hij valt erg af, zijn HB is laag, andere waardes zijn te hoog. Ik maak me wel zorgen en ik vind het een fijn idee om toch niet al te ver weg te zitten. Op deze manier hoop ik toch ook echt te genieten van de vakantie. En nogmaals; ik vind het zo tof hoe jullie hebben meegedacht en de meelevende berichtjes hier te lezen. Super bedankt!
Heel fijne vakantie voor jullie. Is een mooie omgeving! Tipje. Roermond heeft ook een heel leuke binnenstad om te winkelen, toeristisch slenteren en op terrasjes te zitten. Wat dichterbij dan Maastricht (ook heel leuk). En heel veel sterkte met je vader.
Ik wilde nog even een update geven... Ik ben blij dat ik mijn onderbuikgevoel heb gevolgd; afgelopen 7 juli is mijn vader in ons bijzijn overleden. De/zijn laatste week is enorm intensief en emotioneel geweest en ik ben ontzettend dankbaar dat ik zo dicht bij hem heb mogen zijn. De 10e zijn we toch vertrokken richting Limburg, ik had een week geboekt. Wel zijn we woensdag de 12e weer terug gegaan voor de crematie op donderdag en toen weer terug naar het park. Morgen gaan we weer naar huis. Ondanks het grote verdriet, hebben we kunnen genieten van de vakantie. Ik hoef hier niets en dus had ik tijd om de laatste periode wat te verwerken, letterlijk afstand te nemen en te overdenken. Het was goed zo. En de bungalowtenten op Klein Vink kan ik echt aanraden. Ze zijn geweldig! Het park zelf is ook hartstikke prima.
Wat fijn dat je toch je gevoel gevolgd hebt en je toch niet naar het buitenland bent gegaan. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte gewenst
Gecondoleerd en wat fijn dat je het op deze manier hebt kunnen doen en je onderbuikgevoel juist was. Heel veel sterkte de komende periode.