Je kunt er ook gewoon een short onder doen. Die kocht ik weleens bij de c&a en gewoon over de onderbroek/luier. Dochter van 10 jaar moet ze nog steeds aan van mij onder een jurkje of rokje. Staat een stuk netter dan een onderbroek die niet op zijn plaats blijft zitten.
Bij de hema hebben ze meisjesboxers die goed aansluiten zonder luier te zien! En ik heb ook korte legging vab de zeeman.
Ten cate de basic collectie zitten 3 boxers in 1 doosje super fijn, en rekt goed mee. Wel wat duurder maar echt ontzettend fijn.
Zeeman/action heeft ook kleinere boxers.. hier een meisje dat met maat 86 al zindelijk werd. De action verkoopt het merk cozi.. die zitten relatief strak maar zijn wel hoog en met korte pijpjes.. misschien is dat wat. De naadloze boxers van beide winkels zijn hetzelfde model dus ook hoog en relatief lang.
D. heeft maat 86/92 van ondergoed, maar is vaak toch wel lastig. De merken/winkels die ik noemde hebben maat 92 en/of 98/104 valt daarbij niet enorm groot.
Misschien iemand al geschreven, de hema heeft meisjes boxers. De kleinste is zelfs 86/92 ze hebben alleen niet echte pijpjes zoals bij jongens. Voor 4 euro per 2 kun je het proberen..