mijn meisie begint zich op te trekken en gaat echt richting zitten.. moet ik nu al t bedje omlaag doen of is dat beetje overdreven? wanneer deden julie het?
wij hebben het gedaan vanaf een maand of 6 op de middelste stand.. hij stond op handen en voeten met zijn kont omhoog en kwam dan net over de rand.. na een paar dagen helemaal omlaag gezet omdat hij probeerde te gaan zitten.. je kan beter 'te vroeg' zijn dan te laat denk ik maar..
Ik zou het idd ook al doen, wij zijn hier ook eerst naar de 'tussenstand' gegaan rond de 6 mnd en met 7,5 mnd. trok hij zich op en ging het bedje helemaal naar beneden. Idd liever te vroeg dan te laat! En zeker 's nachts zijn ze toch een langere tijd uit je zicht, wie weet wat ze uitspoken
Ik zou het wel doen als jullie kindje zich al een beetje optrekt. Ze leren zo snel. Ook de box omlaag zetten is dan een goed idee. Voor je het weet vallen ze er anders uit als je net even wegloopt om wat te gaan halen. Bij ons hebben we toen tijdelijk ook het mobiel en activiteitencentrum eruit moeten halen. Ze trok zich er aan op en dat was niet stabiel genoeg om haar vast te houden. groetjes van Hamtaro
toen de wieg te klein was wij hebben ledikantje waar maar 1stand op zit dus hadden geen keus Box naar middelste stand toen daniel kon zitten, en sinds 2 weken staat hij op zn laagst. Middelste stand komt de rand tot zn schouder ongeveer als hij staat. Met 6 maanden was alles dus al op zn laagst
ik zou het idd nu doen.. beter te vroeg als te laat, ( ze kunnen ineens meer als je denkt ) en voor je dochtertje zal het niet uitmaken..