Hoi allemaal, Ik weet al een tijdje dat ik zwanger ben, maar nu blijf ik maar testen Vooral nu mn symptomen minder worden ben ik bang dat t mis is. Nu ben ik wel weer erg misselijk maar t gaat een beetje op en af. Ik heb nu een andere test van kv omdat die 2 voor 5 euro uitverkocht waren. Bij mn vorige testen had ik ook allemaal positief, zelfs een paar dagen voor nod. Dit is mn kv test van vanmiddag. Ook weer positief
Ik zeg stoppen met testten meid! Je word er onzekerder door, En dat je kwaaltjes op en af gaat hoort er bij!
Haha, okeej. Sorry! Word er inderdaad onzeker van. De dokter vertelde ook al dat ik moest stoppen, kan er toch weinig aan doen als t fout zou gaan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En welkom in de onzekere wereld van de zwangere vrouw Kappen met testen en luister naar de dokter meid Je kan niets anders dan zo goed mogelijk voor jezelf zorgen, van echo naar echo leven en in de tussentijds zoveel mogelijk genieten! Het is gewoon heel moeilijk te bevatten als je zwanger bent..
@Chantal, ik snap je helemaal, echt. Je hebt echt prachtige testen: zo zwanger als maar kan Lekker genieten!!!
Hartstikke zwanger! Ik snap je onzekerheid, ik ben ook net zo lang blijven testen totdat ik een knaller had! De kv 2v5 geven niet echt knallers meer tegenwoordig, maar jouw test wordt echt niet donkerder!
Zwangerder word je niet hoor! Haha gefeliciteerd!! Ga lekker genieten en probeer je niet te veel zorgen te maken (=moeilijk hoor, ik weet het hihi)
tja eenal herkenning hihi, ik blijf ook maar testen vind het zo leuk om het streepje te zien maar goed heb helaas geen geldboom in de tuin dus het is nu echt gebeurd hihi. Zal toch echt af moeten wachten tot de echo
Gelukkig ben ik niet de enige . Ik ga proberen zoveel mogelijk te genieten. Kan niet wachten tot dat ik zes weken zwanger ben, kan ik eindelijk een afspraak maken bij de verloskundige.
Ik blijf ook nog steeds doortesten.... Op 10dpo begonnen en vandaag op 15dpo nog steeds aan het testen. En ik ben nog niet van plan om te stoppen eigenlijk.
ik weet precies wat je bedoelt ik ben ook zwanger en ik heb zelfs een digi gedaan en van de week was ik bij de kv en ik dacht toch nog even een testje wagen gewoon omdat je zo onzeker bent