Help! In de war!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mimosa, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik vind er zelfs tussen die van gisterenmiddag en vanochtend weer een beetje verschil in zitten. Ik zou er over 2 dagen nog eens een doen. Je maakt je nu alleen maar gek (terwijl het er volgens mij hartstikke goed uit ziet).

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Eigenlijk als je die tweede ertussenuit laat zie je ze wel oplopen...minimaal maar toch!
    De kruidvat testen zorgen vaak voor ongerustheid ik kom de laatste tijd veel van deze topics tegen.

Ze zijn niet meer zo fijn als vroeger...

3. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Bedankt voor het meekijken weer, dames. Ik wordt gewoon zo onzeker - als ik dan sommige testen zie waarbij de teststreep even donker is als de C streep. Pfff... Was er maar gewoon een test die zei: "het zit goed".

4. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik vind het er goed uitzien hoor, ze worden heus donkerder alleen niet zo snel. En dat kan prima. Geniet er maar van!

5. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Elke vrouw is anders! Ziet er hartstikke mooi uit je rijtje! Nu genieten! Want hoe donker zegt verder niks over de zwangerschap als wel of niet goed zit! Dat praten we ons zelf aan;)

6. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Hoi Meiden!

Even een update (ik heb er zelf zo'n hekel aan als ik topics opzoek en er staat niet bij hoe het verhaaltje afloopt ;)):

Gisterochtend mijn help berichtje over mijn niet duidelijk donkerder worden de testen en CB die aangaf 1-2 terwijl volgens al mijn berekeningen hij 2-3 aan zou moeten geven. Na jullie adviezen besloten dat ik zou wachten met testen tot dinsdag. Of woensdag.

Dan nu, vanmorgen ben ik snel naar het toilet geweest zodat ik niet meer kon testen. Snel doorgespoeld, zodat ik niet in de verleiding kon komen...

Ik de hele ochtend nagelbijtend op mijn werk gezeten, maar ook vol trots dat ik niet getest had. Op de fiets terug naar huis helemaal voldaan over het feit dat ik mórgen of overmorgen wel weer zou testen, dat het toch niets uit zou halen, etc...;)

Eenmaal thuisgekomen, ik scheur naar boven, gris mijn laatste CB digitaal uit de kast, ruk de verpakking eraf en kan mezelf niet bedwingen. 1 minuut later geeft de test aan "Zwanger", nog een minuut later verschijnt er "2-3".

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!

Zwangere vrouwen zijn rare wezens. ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha leuk verhaal :D
    En idd fijn dat je de afloop even komt vertellen...

Geniet er maar lekker van!

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    haha idd als je zwanger bent kan je raar gaan doen om te testten

Maarre gefeliciteerd

9. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!! Fijn dat vl er ook zo blij mee is. Geniet ervan!

10. n0name

n0name Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet ervan!!

11. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!!!
    Wat leuk om dit te lezen! Bij ons is het precies zo gegaan :D
    Mijn cyclus was alleen steady maar omdat we 9 maanden voor onze dochter zijn bezig geweest verwachte we het ook niet.

12. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Haha, nou dan ben je toch in ieder geval weer gerustgesteld! Geniet er lekker van meid!!

13. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hihihi gefeliciteerd meid! Moest wel lachen om je verhaal!

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gefeliciteerd en geniet er lekker van

Deel Deze Pagina