Word er niet goed van...!!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maybe3, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Dinsdag was er op de echo een follikel/cyste van 21mm te zien Afgelopen donderdag een positieve cb en donkere ovu test (lijntjes even donker) maar nog niet echt een tempstijging en ook geen vruchtbaarslijm gespot.. Nu zojuist nog eens een ovu gedaan en zie hieronder het resultaat... Een :) en een nog lang niet posi dipstick... Grrrrrrr

Wat moet ik hier nu mee...:(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,8 KB
      Weergaven:
      22
  2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Dit waren de testen van vorige week donderdag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14 KB
      Weergaven:
      18
  3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Mischien is je ei niet gesprongen de vorige keer?

Je 2e test die is van CB toch? daarvan mag je de streepjes niet aflezen omdat het digitaal is.

Wel apart idd dus voor zekerheid toch nog aan de klus vanavond!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@smiley: vrijdag was er op de echo geen ei meer te zien... En die digi is de test die in de lezer zat en dus de smiley aangaf..

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hmm erg vreemd... Die cb zijn volgens mij wel gevoelig..

Misschien kun je beter even naar de gyn bellen en om advies vragen :(:(

Kik denk dat je eitje iig niet is gesprongen bij de eerste posi test. Misschien probeert ie t nu weer. Ik sou vanmiddag nog een testje doen om te kijken of de dipstick dan donkerder is. Misschien heb je nu t begin van je lhpiek te pakken.

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@flora: ik heb vandaag gelukkig al een afspraak staan voor een echo.. Omdat vrijdag dus het ei verdwenen was.. Gaan ze nu kijken of er niet toch nog een ei groeit en de ander een cyste is geweest... Even spannend dus..

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ben benieuwd wat er straks op de echo te zien is

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hopelijk nu wel iets te zien?

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Op de echo waren alleen kleine follikels te zien en geen dominante... arts denkt toch dat mn ei ergens tussen woensdag en vrijdag is geweest...

10. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Maybe3: pfff verwarrend! Mag je niet prikken op progesteron om het zeker te weten?

Ik ben lekker gestopt met ovulatietesten en temperaturen. Veel te verwarrend en frustrerend.
    Zit nu op het wachtbankje na mn eerste ronde puregon en pregnyl. Om dag 13 pregnyl gekregen bij een groot ei dus was lekker snel klaar met ziekenhuisbezoekjes ook :)

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lw spannend meid...!!! Ga keihard voor je duimen..!!!

Hier verder geen bloedprikken gewoon afwachten... dinsdag bijna posi ovu.. donderdag posi cb even donkere dipstick... vandaag.. posi cb dipstick negatief... dinsdag ei van 21mm.. vrijdag was die weg.. gezien mn temp denk ik dan dat hij woensdag dan geweest is.. toen had k een duidelijke dip en daarna stijging.. want vandaag ook een dip maar vrijdag was er op de echo al geen ei meer te zien...

12. n0name

n0name Niet meer actief

Ben benieuwd of je temp gaat stijgen de aankomende dagen.

Idd wel verwarrend als je twee keer een :) krijgt. Vorige week was die dipstick ook donkerder dus zou ook denken dat hij vorige week gesprongen is.

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@noname: ja dat ljjkt mij ook aangezien er vrijdag al niets meer op de echo te zien was

14. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Heb je toevallig pregnyl geprikt? Na het zetten van pregnyl krijg je positieve ovulatietesten en heeft dat dus geen zin meer.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mika: nee helemaal niks.. alleen clomid geslikt..

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Weet niet of het waar is hoor maar met pcos kun je toch meerdere positieve ovu testen hebben omdat het eitje niet springt en dan nog een keer gaat proberen.

Heb het ooit is gelezen maar weet het niet meer heel erg zeker!!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Dat klopt wat je zegt... maar vrijdag was mn ei al verdwenen op de echo.. en vandaag was er geen ei op de echo te zien.. dus de test van vandaag kan niet van een eisprong zijn

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Zou voor de zekerheid door klussen en hopelijk heb je volgende week een positieve zwangerschap test omdat je eitje vorige week is gesprongen!

19. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je PCOS hebt, kunnen ovulatietesten onbetrouwbaar zijn. Ze kunnen altijd/vaak positief aangeven, of juist alleen negatief blijven. Dit heeft niks met een eisprong te maken, maar met je verstoorde hormoonwaardes. De test reageert daarop. Ik denk dat er bij jou ook zoiets aan de hand is. Succes!

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat verwarrend.. Spannend meis, duim voor je!

Deel Deze Pagina