Totaal geen eetlust

Discussion in 'Zwangerschap' started by Klein, Aug 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Nog meer dames zonder eetlust? Ik ben ruim 18 wkn zwanger en Ik krijg echt nauwelijks iets weg en lijk vd lucht al vol te zitten bah! Ik kon altijd zo genieten van eten maar daar is de lol vanaf.
    Ben de afgelopen 2 weken 1,5 kg afgevallen ook niet echt geweldig zeg maar.
    Iemand tips?

2. HT5

HT5 Actief lid

Feb 16, 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook, het is helemaal goed gekomen 😄 Ik zou blij zijn met een wat gezondere voorkeur maar goed 😉

3. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Haha mooi zo! Ik vind het zo raar, herken het helemaal niet van mijn vorige zw!! Zeg maar vreetzw hihi

4. HT5

HT5 Actief lid

Feb 16, 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan nu alles eten wat los en vast zit waar ik voor de 20 weken echt m'n best moest doen om überhaupt iets te eten. Herkende ik ook niet inderdaad, hormonen... Raar iets 😉

5. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

Jan 23, 2011
    2,438
    1,029
    113
    Female
    pfff ja heel herkenbaar!!
    Ik geef nog borstvoeding (3x per dag) en nu dus ook 12 weken zwanger en dat icm weinig eetlust zorgt er voor dat ik ook afval...
    Gelukkig pas 2 kilo, maar dat voelt niet prettig

6. Klein

Klein Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    1,405
    1
    0
    Nou idd die hormonen!!! Ik heb juist de 1e 12 wkn continue gegeten haah en nu nergens zin in

Oeii met bv is het niet handig als je weinig eetlust hebt! Ik had daardoor juist altijd honger, ik moest ook eten anders viel ik af haha

7. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    herkenbaar..
    bij de jongste kon ik enorme honger hebben en na 2 happen mn bord weer aan de kant schuiven.
    pas toen ik diabetes kreeg ben ik gaan eten omdat het moest.
    uiteindelijk ook maar 3 kilo aangekomen.
    het niet kunnen eten was niet leuk maar het verplichte eten was ook niet leuk.

8. Nox

Nox Bekend lid

Dec 9, 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Komt goed. Hier ook ups en downs met eten. Dan weer ene par weken dat ik alles wil eten en dan weer er paar weken waarin ik niks wil.

9. Moshi

Moshi Actief lid

Oct 21, 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, eerst door misselijkheid en braken tot de 16w en nu is het gewoon zo gebleven.
    Ik etend gewoon voor de kleine eigenlijk. Voordeel of ja of je het zo kan noemen is dat ik straks geen zwangerschapskilo's hoef kwijt te raken.
    Was toen ivm braken en misselijkheid veel afgevallen en met hetgeen wat ik ben aangekomen zit ik nog steeds onder m'n begingewicht van zwangerschap.

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, dat had ik bijna de hele zwangerschap door. Niet erg hoor, zolang er geen medische problemen achter zitten. Ben bij zwangerschap nr 1 dan ook maar 9 kilo aangekomen en bij nr 2 iets van een 6 kilo.

Share This Page