Ja ik geloof inderdaad best dat ze gewoon een niet zo gevoelige test hebben gebruikt. Maar om dan al je afspraken te annuleren en je een fijne dag te wensen... nee die co-assistent heeft echt nog een hoop te leren helaas. Ik denk echt dat je gewoon zwanger bent!
Geen idee eerlijk gezegd, maar volgens mij zag de arts niets afwijkends? Dus daar zou ik op vertrouwen! Je bent nog pril zwanger, dus het gaat zich nu pas echt ontwikkelen. Bij mijn eerste had ik een onverwachtse echo met 6 weken en 2 dagen, en toen klopte het hartje, maar je zag verder nog niet bijster veel. Eerder zie je gewoon nog niet zoveel.
Ik heb net urine opgevangen en ga om 8 uur naar de huisarts. Hopelijk snapt hij wel wat er nu aan de hand is. Ik hoop dat de test daar ook positief is, dan is het zeker dat ze een foutje hebben gemaakt in het ziekenhuis. Ik neem mijn "vals positieve" testjes ook maar mee.
Wat belachelijk allemaal. Je bent echt wel zwanger! Onprofessioneel zeg. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Misschien wilt de huisarts wel een bloedtest doen.
Inderdaad, die testen zijn hartstikke positief dus je bent echt zwanger! Super slecht van die assistent zeg.
Zit nu in de wachtkamer. De test is hier ook positief. De arts is nu aan het bellen met het ziekenhuis.
Ze heeft gesproken met de co-assistent maar die blijft volhouden dat het negatief is. Ze gaat nu uitzoeken of er in het lab iets fout is gegaan. De test bij de huisarts werd direct positief dus ze zei ook dat als het vroeg mis zou zijn gegaan ook hun testje lichter moest zijn. Ik ben nu weer onderweg naar huis en word straks gebeld.
Wat een verhaal joh! Je testen zijn echt mega positief! Ben benieuwd hoe het het afloopt bij de dokter! Succes meid!
Wat bizar zeg Gelukkig was je testje bij de huisarts ook gewoon positief. Ben heel benieuwd wat er nog uit komt!
Ik ben net gebeld, ik moet om half 10 mij melden in het ziekenhuis om bloed te prikken. Om half 11 heb ik een gesprek met de vrouw van het telefoongesprek.
Jeetje wat een bizar verhaal! Ik hoop dat mevrouw de co-assistent eens flink op haar plek wordt gezet! Dat je zwanger bent, daar is geen twijfel over mogelijk!
Ik weet zeker dat ze de test of niet goed heeft uitgevoerd of verkeerde urine heeft gebruikt! Hebben ze ter plekke getest bij de gyn of is het naar het lab gegaan??