Hoii meiden vandaag weer getest hij ziet er nu zo uit vinden jullie dit een knaller ? HCG stond vorige week donderdag op 105 en vadaag weer laten prikken en nu is het 909 is dit genoeg opgelopen en ben ik dan ongeveer tussen de 5 en 6 weken zwanger??? wat vinden jullie ervan???
Misschien goed om het een beetje los proberen te laten. Je test knalt, je bloedwaarde is mooi. Je bent dus echt zwanger. Bij de eerste echo hoor je wel hoelang ongeveer. Gefeliciteerd!
Dan ben je vandaag dus 6 dagen verder = 3x verdubbelt. Dus 210 - 420 - 880 + nog een beetje dus. Je bent het schoolvoorbeeld van de hcg-verdubbel-regel. Ga proberen het los te laten. Zelfs dit geeft geen garantie.
Snap eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt? Je HCG is mooi opgelopen. En je test knalt mooi! Ik zou niet meer gaan testen. op gegeven moment heb je zoveel HCG wat de test niet meer aan kan. Gefeliciteerd.
Ik ben ook gestopt met testen. Test streep donkerder dan de controle streep en de clear blue 3+ inderdaad ook met de gedachte dat de test het op Een gegeven moment niet aan kan ben ik gestopt met testen om teleurstellingen te voorkomen.