Wat vinden jullie van de namen. Welke vinden jullie het mooist? Eliza van den Bergh Leah van den Bergh Anna van den Bergh Evi van der Bergh voor een meisje? Jack van den Bergh Quinten van den Bergh Tom van den Bergh Rob van den Bergh David van den Bergh Vincent van den Bergh Julius van den Bergh Norik van den Bergh voor een Jongen?
Meisjesnamen vind ik allevier leuk op Evi na. Jongensnamen op Vincent, Rob en Norik na. ps. voor en achternaam zo op internet vermelden is misschien niet zo handig?
De meisjesnamen vind ik allemaal mooi. Eliza de minst mooie en Leah en Evi het leukst. Van de jongensnamen vind ik Quinten en Tom het leukst. Norik vind ik echt niet leuk.
Evi en Quinten vind ik de leukste namen. Achternaam hoeft naar mijn mening ook niet vermeld te worden. Heb ook gewoon gekeken welke namen ik de mooiste vond, en niet gekeken wat daarbij 'past'. Went vanzelf hoor.
Eliza en Norik (Of David of Tom) Jorik vind ik geloof ik wel iets mooier dan Norik. Jorik van den Bergh En Anne vind ik mooier dan Anna, en Eva of Eef mooier dan Evi. Anne van den Bergh Eva van den Bergh Eef van den Bergh
Norik van den Bergh vind ik erg stoer klinken en ook apart! Ook vanwege de achternaam die vrij standaard is. Norik van den Bergh dat blijft wel hangen zeg maar, erg leuk. Jorik wordt dan weer een stuk zachter en minder mannelijk. Het is niet helemaal mijn smaak maar Evi van den Bergh vind ik het leukst en daarna Elisa (Eliza vind ik niet zo). De andere namen vind ik erg standaard ook in combi met de achternaam.
Eliza van den Bergh liever Elisa (3) Leah van den Bergh vind ik erg mooi (1) Anna van den Bergh ook heel mooi (2) Evi van der Bergh niet mijn smaak (4) Jack van den Bergh aardig (4) Quinten van den Bergh niet mijn smaak (7) Tom van den Bergh aardig (6) Rob van den Bergh aardig (5) David van den Bergh aardig (3) Vincent van den Bergh vind ik wel mooi (2) Julius van den Bergh vind ik wel origineel (1) Norik van den Bergh niet mijn smaak (8)
Ik vind Eliza van den Bergh de mooiste maar eigenlijk vind ik de andere namen ook wel mooi. Voor een jongen vind ik David van den Bergh wel leuk en eventueel Vince ipv Vincent?
Eliza de mooiste! Daarna Leah, Evi en Anna op een gedeelde tweede plaats. Jack de leukste! Daarna Quinten. Tom, Rob, Norik en Vincent vind ik niet leuk. Julius en David gaan wel.