Ja, dat doen wij inderdaad ook Nicole. Dan merkt ie een stuk minder dat ie weggelegd wordt. Zijn kamertje is best koud nu, dus dit is wel heel lekker voor hem. Update-je over mijn boefje: hij heeft begrepen waar de nacht voor bedoeld is Was natuurlijk nog maar 1x, maar voor alles is een eerste keer toch? Hij heeft van 19:15 tot 07.00 geslapen. Toen ben ik gaan kijken omdat ik me ongerust maakte. Hij lag zich net heerlijk uit te rekken en ik kreeg meteen een big smile van hem. Ohhh, ik kon hem wel plat knuffelen. En nu ligt ie alweer een uurtje lekker in zijn bed te slapen. Dit is nu al een geweldige dag! Liefs Nala
van 19:15 tot 7:00 ? ik durf mijn kleintje niet langer te laten slapen dan 7 uur... cb heeft overigens niks gezegt over tijden....
Ja, ik lees dat opeens overal dat ie niet langer dan 8 uur achter elkaar mag slapen. Heb dit nooit geweten. Hugo is gewoon alert als ie wakker wordt, dus ik ga hem niet speciaal wakker maken. Soms is het wel lekker om iets niet te weten. Kun je je er ook geen zorgen om maken
Nou daar hoef ik me geen zorgen om te maken hehe..Eslem slaapt , als ik geluk heb, niet langer dan 2.5 uur achter elkaar
Nou Nala nu maar hopen dat hij het door heeft. Bij chiem gebeurde dat ook echt van de een op de andere dag. Ik merkte beter op wanneer hij moe was (lichaamstaal) en speelde daar op in door hem weg te leggen. Vanaf dat moment pakte hij dat open zo hebben we door samenspel een ritme gecreerd. Goed kijken naar Hugo...en daar op in spelen. Met een maand of acht mag de nacht slaap volgens mij max 8 uur. Maar ik zelf heb nooit op een uurtje meer gekeken. Dan zal hij het wel nodig hebben, denk ik. Geniet er maar van. En observeer hem goed....Ritme is er ineens en door RRR toe te passen pakt een kindje dit vaak goed op. Suc6
Pfff het ging tot eergister hardstikke goed..en nu opeens huilt ze steeds als ik haar erin leg en als ik bij haar komen mijn hand op haar wangetje leg en sus en wieg..valt ze in slaap maar zodra ze merkt dat ik weer weg ben dan gaat ze weer huilen..ik ben nu al 4x zo bij haar geweest en elke keer weer gaat ze huilen...is dit een sprongetje of zou er wat anders aan de hand zijn? moet wel toegeven dat het zo is sinds mijn man thuis is en vrij heeft..maar kan me niet voorstellen dat ze daardoor van slag is ofzo..want ik houd nog steeds het ritme aan..
Dit zou heel goed een sprongetje kunnen zijn. Knuffel haar maar lekker veel. Dat heeft ze dan gewoon even nodig. Met Hugo gaat het trouwens super! We zijn naar een osteopaat geweest en van de ene op de andere dag was het een totaal ander kind. Geen last meer van de darmpjes, poept regelmatig en hij valt gewoon in slaap zonder eerst te hoeven wiegen! Heeeerlijk! Ik kan nu eindelijk gaan genieten van mijn ventje!
Moet ik haar wel weer laten huilen..of moet ik haar nu niet meer in bed laten huilen nu ze haar sprongetje heeft? Dus gewoon alles volgens het huil systeem of aanpassen aan het sprongetje?>
Bij een sprongetje verandert haar hele wereld. Ze kan opeens dingen de ze hiervoor nog niet kon en daardoor is alles nieuw. Het enige dat niet nieuw is, zijn papa en mama. Vertrouwde personen dus. Ze heeft jullie nu even nodig om zich veilig te voelen. Lekker knuffelen maar wel blijven proberen haar in bed te leggen. Maar lukt het niet, dan lukt het niet. Zo heb ik bij Hugo's sprongetje bij 8 weken anderhalve week met hem rond gezeuld! Nix was goed, alleen bij mij zijn en lopen. Stilstaan was ook niet goed en zitten al helemaal niet. Het was ook van de ene op de andere dag weer over. Succes!