Help, indelen kinderkamer.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vica86, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik zou voor jullie zelf een 2 persoons hoogslaper doen:
    IKEA | Hoogslapers & stapelbedden | Hoogslapers | STORÅ | Frame hoogslaper, hier heb je ook nog wel anderen in, en via marktplaats heb je niet zulke dure.

hieronder het peuterbedje, en dan kun je eventueel nog gordijnen om de hoogslaper maken, ook een eigen kamertje voor het andere kindje.

en dan in dat grappige hoekje links het babybedje met eventueel een gordijn ervoor, zodat hij/zij een eigen "kamertje" heeft. zie bijv: IKEA | Slaapkamer | Slaapkamers bekijken

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Een hoogslaper met het peuterbedje eronder?
    Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar is dat niet hetzelfde idee als een stapelbed?

3. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    nee, want zoals je misschien zag op de link is het een twee persoonshoogslaper, voor jullie, en zo heb je een 'klein kamertje" voor het peutertje eronder,die je (eventueel) met gordijnen kunt afluiten je hebt onder een hoogslaper veel meer ruimte als onder een stapelbed. en je hebt meer licht omdat je geen scheidingswanden hebt, de gordijnen om de hoogslaper, gaan 's morgens open en voor het babybedje ook, die zou je bijv. aan weerszijden vast kunnen maken, achter een haak oid.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Maar wij hoeven helemaal niet op die kamer. Er moeten 3 kinderbedden in zeg maar.

5. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    oh hahaha, verkeerd begrepen,:) ik werd al helemaal enthousiast!!!
    dan neem je in plaats van een twee persoonshoogslaper een 1 persoons, die is toch wat hoger dan een stapelbed, en daar onder kan dan dat babybedje of het peuterbedje

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Precies dit hadden wij (mijn zusje en ik) vroeger, en het was erg knus! Het scheidingswandje tussen onze delen van de kamer liep precies door het stapelbed heen met boven in de ene kamer en onder in de andere kamer.

Deel Deze Pagina