ik vind hem ook duidelijk voor een indroger hoor morgen nog maar een testje doen ik ga hard duimen dat ze oplopen
Wat lief dat jullie mee kijken. , nee ik heb geen precnyl gebruikt . Het was een cryo ( proginova en utrogestan tabletten. ) hebben geen invloed op de test.... Hij kwam al rond 5 minuten tevoorschijn maar de kleur....
Mooi streepje hoor! Heel duidelijk ook! Ik hoop dat je net zulke mooi oplopende testen krijgt als die van mij! Kijk maar in de bijlage. 10 dagen na mijn tp, teste ik ook voor het eerst positief ☺️
Dankjewel! Ja, mooi he☺️ Tussen de eerste twee of drie een dag. Daarna 2 tot 3 dagen. Tussen de twee laatste zit een week. De laatste was van afgelopen zondag. Ergens halverwege nog een digitale gedaan met weekindicator!
sjow wat is die al donkerder geworden!!! meestal verdubbelt het elke 2 dagen je hcg en is de volgende dag nog vrijwel geen verschil te zien, dus zeker positief
Oehhhh spannend zeg!!! Miss maar een clearblue proberen met week indicator. Die is ook erg gevoelig toch?
zou je geld sparen joh, die is even gevoelig, maar kan je ook weer onnodig onzeker maken omdat je misschien andere cijfertjes verwacht. beetje onzin die dingen