Super opgelopen. Gefeliciteerd!! Geen cb doen joh lekker zo laten! Die cb is maar een indicatie en kan meer onrust zaaien dan positiviteit
gefeliciteerdd meid en als je een cb zou doen dan zou die in princiepe zwanger 1-2 aangeven dus als je het echt lezen wilt en daarna op houdt met testen zeg ik doen hoe dan ook je bent echt zwanger hoor
Hey allemaal, gister een cleare blue digitaal met indicatie gedaan. Deze gaf aan niet zwanger. Moet wel zeggen dat het niet met ochtend urine was. Vanmorgen weer een kV test gedaan heb het idee dat deze afloopt? Pffff
Ik heb de oude testen weggegooid ..... Stom ik weet het maar zat mezelf gek te maken gister.... Dus onder elkaar zetten wordt een probleem... Heb wel een foto van de testen op mijn tel, en daar de nieuwe onder gelegd... Een stuk lichter...
Vind het er nog goed uitzien hoor Bij mij gaf hij ook niet zwanger aan 4 dagen voor nod Zit nu twee voor en kr loopt langzaam op
jammer dat de laatste test van een ander merk is, dan word het lastig beoordelen, ik vind je test in eerste instantie aflopen maar nu weer oplopen ik durf geen uitspraken te doen meis