Lieve meiden! Ik heb echt jullie adviezen nodig... Ik test altijd met kv 2 voor 5,- De keren dat ik zwanger was genoeg positief en de keren dat ik niet zwanger was ook echt geen streepje... niet met mijn geweldige fantasie en ook niet na afleestijd. Maar nu.... lees en huiverrrrr... 3 dagen geleden getest: Binnen afleestijd met veel fantasie een streepje... zo licht dat ik um niet op de foto kreeg. Na een paar uur (opgedroogt) wel. Zie hieronder: (als je er op klikt zie je hem groter, en zie je dat de T-streep even breed is als de C-streep) Bekijk bijlage 15382 Gisteren middag begon ik iets te vloeien (2 dagen voor NOD).. roze...rood... maar mijn ongipijn is aanzienlijk minder dan normaal. Tot nu toe vloei ik nog steeds... roze... rood... soms een druppeltje tijdens het plassen, meer niet. Vanmorgen wéér getest (ik ben hoofdsponsor KV testen hahaha) Weer meende ik een streepje te zien. Niet op de foto te krijgen. Nu is ie weer droog en zie ik duidelijker een streepje! Alleen wacht ik tot mijn baterijen van de camera zijn opgeladen. Mijn vraag: Wie heeft dit ook gehad met de KV 2 voor 5,- ??? Wat was het uiteindelijke resultaat? Zwanger/niet zwanger?? Liefs Cyntje78
ik heb wel gehad dat als ik teveel druppels had gebruikt op de test dat hij ook een licht lijntje gaf maar was toen niet zwanger... helaas kan ik je niet verblijden met het beamen dat er een streepje staat op deze test hierboven : zie hem echt niet... solly... misschien nog even een paar dagen wachten en dan weer testen?
Hoi dag! Als je op de foto klikt zie je hem wat groter en duidelijker. Helaas heb ik echt maar 4 druppels gebruikt... Waarschijnlijk is er misschien wel een bevruchting geweest maar is de innesteling niet goed gegaan dan.
Ik zie wel iets heel licht maar dan ook echt heel licht hoor maar of het een indrooglijntje is weet ik niet ik heb eerlijk gezegt geen ervaringen met teksten als ik niet zwanger was waren ze dan ook echt wit bij mij Liefs
ik zie een licht streepje maar moet echt goed kijken..... Je zou toch echt na 3 dagen testen een duidelijker streep moeten zien.... mmm... lastig hoor! Morgen weer een test proberen?
wat voor kleur heeft het lijntje? roze of grijzig? moeilijk hé? maar bij mij had ik 6 dgn voor NOD ( ja ook veel te vroeg ) getest en toen had ik echt al een duidelijke roze streep er staan die alleen maar dikker werd denk dat je een rond verder bent , helaas maar je zou over een paar dagen opnieuw kunnen testen om het zekers te weten... wij zijn trouwens zwanger geraakt door de SMEP methode ! eerste ronde en gelijk zwanger! moet je maar eens op google zoeken voor de uitleg daarvan
Bekijk bijlage 15399 Dit is de test van vandaag.... ook opgedroogt. Inderdaad zou de streep veel duidelijker moeten zijn als 3 dagen geleden.. maar helaas is dit niet het geval. Liefs Cyntje78 Ik ben toch wel benieuwd of meer meiden zoiets hebben gehad... of ben ik de enige die de test na een paar uur weer bekijkt
ik heb precies hetzelfde gehad een paar maanden geleden..en ik denk toch ook echt een indrooglijntje, ook al vind ik dat wel vaag bij de kv 2voor5, maar ik was dus echt niet zwanger helaas
ik zie t streepje echt wel staan, maar ik had t precies hetzelfde en nogmaals ik was niet zwanger. hoop natuurlijk voor jou op beter nieuws, maar ik zou maar van t slechtste uitgaan, dan kan t alleen maar meevallen
ik had het een poos terug ook. 2 x 2testen die posi leken dus totaal 4 keer. en toch echt niet zwanger.. gebruik nu trekpleister 2 voor 5
ik denk dat het echt om een indrooglijntje gaat en niet op zwangerschap... je dient de test na de afleestijd niet meer af te lezen.... onbetrouwbare uitslag dan.. dus er zou een lijntje binnen gestelde tijd naar voren moeten komen als je zwanger bent en niet pas na 2 uur ofzo... sorry maar das wat ik er van kan maken!
Mmm... er zijn dus meer meiden met zoeits. Dit had ik dus nooit verwacht van de 2 voor 5,- testen. Altijd tevreden over geweest. Zelfs al was ie negatief. Tja... ik heb er nog 1 liggen, die gebruik ik misschien de volgende maand wel. Ik zal de test maar snel weggooien voordat mijn mannetje hem ziet en denkt dat het raak is. In het echt is ie namelijk duidelijker. Bedankt voor jullie reaties! Liefs Cyntje78
@cyn: volgens mij zijn indrooglijntjes eerder grijze dan roze, ik vind t verdacht! maar ja, ze zouden wel duidelijker moeten worden.. kan je niet bloed laten prikken op hcg?
bij mij waren de lijntjes ook echt roze hoor. en heb zelfs een echo gehad. en totaal geen spoor van enkele zwangerschap of evt vmk ofzo. bloed prikken is inderdaad een idee. of nog even een ander soort testen proberen.
hallo cyntje ten eerste wil ik je even duidelijk maken...\ kruidvat testen hebben geen indrooglijntje gelukkig voor jou.. ik zie wel degelijk een tweede lijn,dus ga ervan uit dat het nog te vroeg getest is.. zelf heb ik in mijn vorige cyclus ook zo`n test gehad,precies hetzelfde alleen 2 dagen erna toch nog ongi geworden,het was wel bevrucht maar niet goed ingenesteld dus een vroege miskraam.. ik wens je veel succes enhoop dat je over 2 dagen dik vet posi test.... voor de andere meiden hier ook heel veel succes gewenst met zwanger worden en krijgen van baby`s.... xxxx cindy
Sorry maar moet je toch tegen spreken hierin: KV testen hebben WEL degelijk indrooglijntjes!!!!! niet altijd maar ze zijn er wel! heb het zelf meegemaakt dat het indrooglijntjes waren en dat kwam ondermeer door teveel urine gebruikt ( per ongeluk 5 druppels ipv 4 ) maar ook met juiste hoeveelheid urine kreeg ik een indrooglijntje zeker als je zo'n test even aan de kant legt en dan buiten de tijd om afleest...
Uiteraard hoop ik het beste voor cynthia dat je zwanger bent hoor maar het KAN echt wel indroog zijn.... eventueel met ander merk testen over een paar dagen en anders HA bellen voor bloedtest....