ik lees best vaak mee op de form hier. over zwangerschap testen tot ovulatie of tempen. waar ik van sta te kijken is dat er veel testen valse strepen aangeven! of maar licht van kleur zijn de tweede streep dan! en dan gewoon paar dagen achter elkaar. ik kan gewoon niet met me hoofd erbij dat het ineens zoveel voor komt. ik zie aleen zo maar onzekere dames, voor deze dames hou de moed erin!
Ik denk dat dat komt omdat we allemaal vroeg aan het testen zijn en ik doe daar zelf ook aan mee hoor ..maar voor je nod testen is zo onzeker ...en lichte test kan donkerder worden ,maar ooklicht blijven en uiteindelijk een vroege miskraam worden .........wat je zonder testen waarschijnlijk niet gemerkt had ... Vorige ronde had ik ook een paar dagen vage lichte testen en dat met 2 merken ( kv 2 voor 5 euro en sensitest met hartjes indicator en ik heb nog nooit vals positief getest ) en ik kreeg een vroege miskraam , ook een soort vliesachtig zakje verloren .......... Ik denk dat iedereen moet proberen te wachten tot hun nod ( ik zeg het wel , maar kan het zelf ook niet .......) Heb ik deze ronde ook gedaan en check mijn banner , ook begonnen met een lichte test omdat ik niet wist hoe mijn cyclus ma mijn vmk eruit zou zien maar hij werd snel duidelijker ......Ik denk dat dat een heleboel verdriet en onzekerheid voorkomt ...
Het is idd dat we veel te vroeg testen... maar de spanning he.. van wel of niet zwanger zijn... de betaalbaarheid van de testen... het komt maar sporadisch voor dat een test vals positief test.. het merendeel krijgt idd een vroege miskraam wat ze niet zouden hebben geweten als ze hadden gewacht met testen. Helaas willen net zo veel dat ook niet geloven dat ze een vmk krijgen.. door de grote verscheidenheid aan testen met allerlei gevoeligheden hebben ze nl met de 1 vaag positief getest en met die andere test die meer HCG nodig heeft niet positief.. dus is het het makkelijkst om te zeggen dat die vaag positieve test dus vals is. Toen ik de eerste keer zwanger was, in 1994, toen had je testen, die kon je wel doen voor je NOD, alleen hadden die een fijngevoeligheid van een bulldozer en zouden dus aangegeven hebben dat ik niet zwanger was. Misschien was dat wel fijner toen dat je gewoon echt moest wachten tot je NOD en liefst nog paar dagen later.
dat is ook het probleem van "valse" testen dat we allemaal te vroeg testen (doe er zelf ook aan mij, want de verleiding is gewoon te groot) maar het zou inderdaad voor ons beter zijn als er alleen maar testen bestonden die niet al heel vroeg een streepje kunnen geven....want eenmaal een streep gezien ben je helemaal de weg kwijt als de volgende nega is Maar die testen bestaan wel dus moeten we zelf eiegenlijk sterk genoeg in onze schoenen moeten staan om niet te gaan testen maar dat is HEEL moeilijk
nee nog niet...ik wil vanavond even naar de kv gaan om te halen...maar ik zit ook nog te twijfelen of ik zometeen niet nog zo een cb zal halen met dat + en - want die kan ik in de buurt halen voor de kv moet ik vanavond echt de stad in en kan ik niet eerder halen dan vanavond....dduuusss is een beetje lastig
Zo is het ook hoor, ik heb de gyn gevraagd en volgens hem kan je geen positesten als je niet zwanger bent! je placenta maakt immers het hcg aan dus er is wel zeker een eitje baby ik geef het ook toe hoor ben ook altijd als 1 van de eerste erbij net alsof die testen niks kosten predictor kan er mischien wel een handje van hebben... al betwijfel ik het soms best (hij is zo mega duur dan verwacht je toch kwaliteit) nouja idd het beste is gewoon afwachten tot nod. ik heb een onregelmatige cyclus van ene keer 44 andere keer 28 nu dag 28 en niet ongesteld, wel kramp en buikpijn maar ook positest met predictor en seni is naar mijn inzien iets wat vaag heel spannend hier dus weer! Groetjes Wilma
Gisteren ook een test gedaan en eerste paar seconden was het overduidelijk een kruisje, daarna verdween hij langzaam naar een streep.. Misschien te vroeg getest..
herken het ook wel idd.. heb ook een behoorlik aantal vage testen gehad en was niet zwanger maar toen ik dus daadwerkelijk zwanger was gaf die dit ook overduidelijk aan. Maar toen ik voor mijn zoon 7 jaar geleden teste had ik nog een predictor met stip en die was overduidelijk dus had ik er aan 1 genoeg. Die is trouwens nog heel duidelijk(heb hem bewaard) en bij deze spruit heb ik er weet niet hoeveel versleten. En was nog niet eens lang bezig .. Toen heb ik ook maar 1 echo gehad trouwens en dat was met 11 week. Nu heb ik er al 2 gehad en heb straks de 20 weken echo.. ook zo'n verschil dus.
Hee kijk dat zijn de betere berichten van Predictor het kan toch ook haast niet zo zijn dat ze niet kloppen! heb er echt tig gedaan en in de middag zijn ze bijna niet te zien (een hele enkele keer) maar smorgens duidelijk hoor. ik weet het niet meer mag van de ha naar de gyn die gaat het uitwijzen heel erg spannend! Groetjes Wilma p.s gaat alles goed in je zwangerschap en met welke test heb je deze keer gedaan
Maar het waren wel de testen van 7 jaar geleden he.. zal er zo even een link bijzetten met foto. Ben begonnen met sensitest casette en die waren donker maar dun streepje en later de kv testen casette.. Hier staan er ook foto's van onder mijn naam. Maar heb valse sensitest sticks gehad en een valse met hartje, maar die zag er heel raar uit.. zwangerschap gaat verder wel goed voel soms het kindje al en heb het op de pretecho gezien met 17 week.. wederom een jongen Ga ff de foto's zoeken
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! eerste test predictor 7 jaar geleden positief.. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! valse positieve testen sensitest..
ik had van me miskraam hellemaal geen positieve test! terwijl ik toch een tijdje zwanger was toen. ook heel raar.
Of allemaal gaan temperaturen, kan je precies aan je temp zien of je ongesteld wordt of niet, dat scheelt een hoop testen !
ja dat klopt ben zelf zeer tevreden over tempen!!! idd was overtijd en de temp bleef veelste hoor. vanuit daar ben ik gaan testen. en was zwanger