ik vind dit vooral iets van de laatste tijd. dat ze valse lijntjes geven. in een half jaar tijd heb ik dit nu 4 keer gehad (2 verschillende pakjes) echo's en alles gehad geen bloedingen en toch ECHT ROZE lijntjes. voor mijn zwangerschap gebruikte ik ze ook al 2 jaar. en nog NOOIT een lijntje gezien. ook niet na afleestijd. nu moet ik er wel bij vermelden dat bij de testen. waarop ik een 2e lijntje zag, deze verschenen binnen de afleestijd en 4 druppen urine heb gebruikt
Tja je zou de HA kunnen bellen voro bloed onderzoek of een test bij hun te laten doen met ochtendurine... dan heb je wellicht wat meer duidelijkheid!
de kv 2 voor 5 hebben GEEN indrooglijntje de andere van kruidvat wel ja.. ik heb het duidelijk gevraagd aan mijn gyn en ze bevestigde het wel degelijk. en als je op google zoekt zul je het antwoord ook lezen.... succes cyntje!!!!! en alvast een voorzichtige proficiat,,,,,,,,
haha ik wil hier niet 'ruzie'om zitten te maken maar ik heb het zelf meegemaakt en het waren toch echt die 2 voor 5 euro... spijt me zeer maar het is toch echt zo.... ook hier op de site vind je er enkele berichten over hoor...
ik hoop natuurlijk ook dat t bij jou geen indrooglijntje is, maar ik weet ook wel zeker dat t wel kan bij die testen. vooral als je na een paar uur pas kijkt. t staat er niet meteen, maar na een paar uurtjes kan t echt wel eens voor komen helaas
Ik zie het lijntje eigenlijk amper. Met wat fantasie kun je heel misschien iets zien. Als je echt zwanger bent, dan verdubbelt je HCG om de dag. De test van vandaag had dus duidelijker moeten zijn dan de eerste test. Dus ik denk dat je niet zwanger bent.
ik wel tweede lijntje maar ik zou het echt niet weten ik denk dan ook een opdrooglijntje de testen zijn niet meer geldig als je de test niet binnen 30 min hebt af gelezen
hey cyntje ik zie het de streepjes ook. Dat heb ik ook gehad bij alle 2 mijn kv testen...dat als je hem net heb gedaan twijfelt of je het nu wel of niet ziet en als ze droog zijn zie hem wel. Maar helaas kan ik je ook niet helpen, omdat ik in het zelfde schuitje zit anders probeer je een cb (ik wordt daar ook niet wijzer van, maar jij misschien wel)
jij zit nog niet aan je NOD dus eigenlijks heb je te vroeg getest waardoor je HCG inderdaad iig wat minder is dan op je NOD zelf als ik zo jouw foto's bekijk zie ik wel degelijk een + verschijnen dus denk dat je over 2 dgn een wat dikkere + hebt en je onzekerheid weg is hoor meis!
thanx dag, maar ik twijfel er aan. Want ik test al even iedere keer met zo een vaag streepje...aangezien mijn vorige ook donkerder was dan deze...ik twijfel nog maar we zullen het zien Maar cyntje ik wil je echt aanraden een andere test te proberen dikke knuffel
ik vind t ook verdacht... nog nooit een indrooglijntje gehad.. tenminste...niet terwijl het streepje ook binnen de afleestijd zichtbaar was.. was die van mij ook, maar kreeg m niet op de foto.. die van mij werd alleen na 2 dagen wel donkerder.. Ik zie t streepje trouwens wel duidelijk...lastig die onzekerheid.. Persoonlijk zou ik van verschillende merken een test kopen en ze allemaal naast elkaar leggen.. maar zo ben ik.. t zou bij mij een faillisement betekenen denk ik..hihihihi.. Het is zoooo frustrerend als je in onzekerheid zit.. Zolang het vloeien bij druppeltjes blijft zou ik niet de hoop verliezen.... Dikke knuff
Hey meiden, Ik heb dit ook gehad... alleen was mijn lijntje nog ietsjes duidelijker... ik heb in totaal over een week tijd 8x een test gedaan van verschillende merken.. allemaal heel heel heel licht positief, (die 8 waren wel op verschillende dagen hoor haha) maar 3 dagen na m'n eerste test was het lijntje nog steeds niet duidelijker... vond ik raar, want ik dacht echt dat ik zwanger was... ik zou op een maandag ongi moeten worden (dat wist ik heel zeker want ik had m'n ei gevoeld) en werd het toen niet. Na een aantal testen toen uiteindelijk op woensdag een digi test gedaan omdat ik gek werd van onzekerheid... die zei zwanger!! Maar de testen met de lijntjes werden nu steeds lichter... uiteindelijk donderdag ongesteld geworden, dus ik dacht een vroege miskraam... Wie weet is dat bij jou ook zoiets, dat het niet goed is gegaan bij de innestelling ofzo...
Ook ik heb het gehad met deze testen. 2x meegemaakt (verschillende maanden). Heeeel vervelend omdat je toch stiekem even denkt/hoopt zwanger te zijn! Voor jou hoop ik natuurlijk dat je toch zwanger blijkt te zijn, maar de streepjes lijken wel verdacht veel op die van mij toen, sorry...
Juist omdat de KV 2 voor 5,- zo'n goede reputatie hebben twijfelde ik zo erg. Toch iedereen bedankt voor het reageren en het meekijken. Op naar ronde 11... Liefs Cyntje78
Uhm mij werd verteld dat die kruidvat testen 2 voor 5 euro juist geen indrooglijntje hebben en het meest betrouwbaar zijn... Dus in mijn ogen ben je echt wel zwanger! Althans ik hoop het zo voor je! Over 2 dagen weer testen, als het donkerder is, mag ik je feliciteren!!
@ mecintai dat klopt ze waren altijd uiterst betrouwbaar. maar de laatste maanden hoor ik steeds meer verhalen over licht posi testen terwijl het niet posi hoort te zijn.
Even een update meiden! Ondanks mijn ongi heb ik vanmorgen toch de laatste test gebruikt omdat ik wilde zien wat er zou gebeuren (binnen 5 min en na een paar uur) Nu zie ik (zelfs met mijn grootste fantasie) helemaal niets, noppes, nada! Ik denk dus echt dat er wel iets is geweest... maar dat het voor NOD mis is gegaan... Was de test dus wél goed... Groetjes Cyntje78
Hoi cyntje78, Ik heb dit ook heel vaak met testen, ik wil je niet teleurstellen maar sommige testen zijn heeeel gevoelig, Als er ook maar iets in de urine zit kan je test wat verkleuren (b.v.b een blaasontsteking) afscheiding etc. zo is het mij ook verteld. maar hoop gewoon dat je zwanger bent. Groetjes Wilma