Hoi dames! Een vraagje ik heb altijd vage buikpijn rond mijn ovulatie vooral bij gaan zitten en traplopen en over hobbels fietsen. Ik denk dat het ovulatiepijn is maar twijfel omdat ik op de dag dat de pijn gister begon een negatieve test had. Vandaag is de pijn erger en de test donkerder maar nog niet positief. Kan een lh piek na de pijn komen of ben ik te laat gestart met testen? Ik moet haast wel vruchtbaar zijn want er is helder rekbaar slijm ik voel me de hele dag 'nat' en dus de pijn die ik hierboven beschreef. Iemand enig idee wanneer ik mn ei kan verwachten en wanneer ik het beste gemeenschap kan hebben gister begonnen maar twijfel nu of we vandaag weer zullen? Alvast bedankt voor t meedenken!
Groepijn (wat je dus voelt) krijg je een aantal dagen voor de eisprong. Vruchtbaarslijm kan je tot 5 dagen voor je ei krijgen. Ik denk dat jouw ovu test vanavond of morgen zal knallen met een eisprong over ca 2-3 dagen dus
Bedankt voor je reactie. Gek want gezien mijn cyclus meestal 28/29 dagen is zou ie vandaag of morgen moeten springen.. mss toch een langere cyclus dan deze keer. Gek hoe dit toch onzeker voelt al is het pas ronde 1 en is het al twee keer eerder geluk.... ik wilde er graag relax ingaan maar je gaat toch overal over nadenken zeg!
Hoezo is dat gek? Je kan nu nog steeds een cyclus van 28/29 dagen hebben hoor, dan heb je een kortere luteale fase Mijn ovu test was positief op CD 16 vorige maand en werd of CD29 ongesteld. Dus cyclus van 28 dagen met een LF van 11-12 dagen
Oww dat wist ik niet.. ik dacht dat je altijd 14 dagen na je eisprong menstrueerde. Bedankt weer wat geleerd!
Nope! Dat is een gemiddelde. Een luteale fase is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. De luteale fase verschilt per vrouw en kan zelfs per cyclus verschillen. Zo kun je de ene cyclus een luteale fase van 14 dagen hebben, terwijl je de andere cyclus een luteale fase van 11 dagen hebt.
Mijn ovulatie testen zijn nooit positief geweest volgens de bijsluiter. Heb ze maar 1 maand gebruikt en voelde ook buikpijn en steken. Wel zwanger geworden deze maand en geen echte positieve ovu test, hij werd wel ietsje donkerder. Misschien is dat bij jou ook het geval, en anders wordt die wel positief aankomende dagen! Succes
Bedankt voor jullie adviezen meiden!!! Vandaag een positieve ovulatietest! Ik weet nu dus dat ik moet wachten tot na de buukpijn op mijn ei Vandaag dan toch maar voor de derde keer op rij aan de klus... morgen ook nog of dat niet wat denken jullie?